niedziela, 23 lutego 2014

TIGER - POWER IS BACK!!!

Tygrys-podróba miał okazję zapoznać się z Wami w zeszłym roku (klik!), kiedy to udało mi się schować jego obrzydliwie krzywy kołnierz pod kępą włosów. Dzisiaj tak się nie stało. Dzisiaj włosy nie współpracowały, głównie z tego powodu, iż wiał wiatr, a ostatnia wizyta u fryzjera miała miejsce chyba w moim poprzednim wcieleniu... Jedyne, co może uratować tę sytuację, to wysuwająca się ponad bluzę koszula, z której naprawdę jestem zadowolona :)


bluza - Allegro
koszula - handmade

fot. Mateusz

39 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie proste kroje płaszczy! Świetnie wyglądasz;) Piękne barwy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ja też, dlatego w tym roku planuję uszyć co najmniej dwa płaszcze o podobnym kroju :)

      Usuń
  2. Ślicznie wyglądasz Alu, świetnie połączone kolorki, mam nadzieję że wracasz do blogowania na dobre :) pozdrawiam Justifashion

    OdpowiedzUsuń
  3. KOlOrowa. Radosna ! Tak , tak mi sie podOba.
    W jeansach rzadko nam sie pokazujesz .....
    Pozdrawiam Alu i ...
    Tak , przed Tobą pierwszą chciałam sie pochwalić żółtą sukienką ,a Ty pojawiasz sie tak rzadko ostatnio .... Tak , to Ciebie pierwszą podziwiałam w żółtym kolorze ... I tak zaczęła sie moja miłość do tego koloru .... ;)
    Pozdrawiam i proszę częściej publikować , blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Już lecę patrzeć :)

      A to moje ulubione jeansy właśnie, jakbym mogła, kupiłabym drugą parę.

      Usuń
  5. Ciekawe połaczenie czerwnieni i zieleni! Całość wygląda fantastycznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietnie wygladasz, super kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super Kochana wyglądasz :))))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Perfekcyjne zestawienie! Kolory, kroje, wszystko!
    Pozdrawiam:)
    www.worldcharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. zaczelam szyć :) w polowie mam czarna koszule i koralowa sukienke :)) musze dokupic kilka rzeczy aby je skonczyc :)
    powiedz mi gdzie kupujesz tkaniny itp?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tkaniny Bławatek (na Krzywoustego) i Merino (Aleja Piastów). Czekam na efekty, koniecznie!!!

      Usuń
  10. Niesamowicie podoba mi się ta bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja nie moja bajka, ale jak miło Cię widzieć taką uśmiechniętą! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, Elu i cieszę się, że nie Twoja, bo przynajmniej mogę czerpać dużo przyjemności z Twojego minimalistycznego stylu :)

      Usuń
  13. Czarne okulary w połączeniu z czarnymi rękawiczkami, wow! Klasyka <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj, nie widać.. :) Świetna ta bluza i koszula, a połączenie kolorów idealnie do Ciebie pasuje :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takiemu pedantowi jak ja ciężko to wytłumaczyć :)

      Usuń
  15. wow rewelacja !!!! bardzo się nam podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  16. ładnie Ci w czerwieni:)
    pozdrawiam
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie widze tu nic "obrzydliwie krzywego", noo moze odrobine.. asymetrii;);) Pamietam te bluze z poprzedniej stylizacji. W tej podoba mi sie rownie bardzo, a ten odcien zieleni bardzo fajnie komponuje sie z czerwienia plaszczyka!
    Buziaki Alu!!
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  18. idealnie w kazdym calu nic nie widac - boskie kolory

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy takim wsparciu już się nie przejmuję :)

      Usuń
  19. Świetny zestaw, a bluza podoba mi się najbardziej :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aweosme pics <3
    Super cool outfit
    Nice Work
    http://heyhadrien.blogspot.com.br/2014/02/iron-club.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Idealne połączenie kolorów,super :))
    http://manequinss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne kolorki ; ) Bluza z płaszczem wygląda rewelacyjnie ; )

    Zabieram do obserwowanych ; ) Zapraszam do mnie ; )
    http://robertakaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Reklama (jawna i ukryta) nie jest tu akceptowana.