czwartek, 13 lutego 2014

SPRING CHALLENGE

'Pachnie wiosną', przynajmniej ja tak sobie mówię, czas więc odwinąć się z koca, odkleić od telewizora i pomyśleć o uszyciu czegoś nowego, czegoś na co zbieram się już od dawna...
Niestety nie udało mi się znaleźć spódnicy o identycznym wzorze, co bluzka z baskinką (klik!), czego nie mogę przeboleć no ale wszystkiego w życiu mieć nie można. Biorę się więc za uszycie własnej spódniczki, w Burdzie jednak nie znalazłam niczego interesującego. Rozrysowałam własny wykrój, ciężko nie było. Będzie skrzyżowaniem wzorów poniżej - żadna filozofia :)


Burda 02/2012, 09/2013, 11/2013

Marzenia o uszyciu marynarki ciągną się za mną od trzech lat. Mam tylko nadzieję, że strach ma wielkie oczy i napis 'model trudny' będzie łechtał moje 'ja', jak ją założę (nadzieja matką głupich...). Marynarka będzie w kolorze... A zobaczycie już niedługo :)


Burda 08/2013, 12/2013

Mam jeszcze jedną rzecz do uszycia, ale póki co brak materiału, czas porządnie rozejrzeć się po sklepach internetowych. Buziaki, wracam niedługo, pora wziąć się za tego bloga, bo mi już ledwo zipie i zdycha... :)

18 komentarzy:

  1. rzeczywiście, ostatnio rzadko tu bywasz, a my czekamy na Twoje wyszywania! Co do marynarki, to mi się bardzo podoba ta z czarnymi klapami, a spódnicy jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ja też stawiam na tę z klapami, aczkolwiek czekam na rozwój wydarzeń w trakcie szycia... Ale najpierw spódnica, to priorytet na najbliższy weekend :)

      Usuń
  2. :) i pięknie ....
    Tylko Ciebie jakos brak ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale przynajmniej miło mi się robi, jak ktoś tęskni za wygibaskami przed aparatem :) Ale Ty wszystko zrozumiesz. Osobiście bardzo mi brakuje tego miejsca.

      Usuń
  3. Jesteś bardzo kreatywna osóbka i wiem, że jak nie znajdziesz tego co szukasz, to sama stworzysz - jeszcze lepsze, niż to widzisz w myslach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mam nadzieję, że chociaż takie same będzie, jak sobie zaplanuję, jeśli nie lepsze :)

      Usuń
  4. Już mnie ciekawość zżera co za cudeńka stworzysz, więc czekam na kolejne posty i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa, czy mi się uda :)

      Usuń
  5. Tak, tak...tez mysle ze powinnas sie za niego wziasc...bo ja mam lekki niedostyt zawsze...:) A uszyjesz dla mnie tez cos? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam niedosyt, wiem, że takie posty d... nie urywają :(
      A co byś chciała, żebym Ci uszyła? :)

      Usuń
  6. Fioletowa marynarka wygląda świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety sam wykrój już taki nie jest, dlatego raczej z niego zrezygnuję.

      Usuń
  7. Nie no żartuje sobie sobie oczywiście z tym szyciem :) Ale miło wiedzieć, że można na ciebie liczyc jakby coś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, myślę, że była by rzecz, która by Ciebie ucieszyła, ale o tym na jesień :)

      Usuń
  8. Mogłabyś polecić jakieś sklepy internetowe z tkaninami? Chętnie popatrzyłabym co mają ciekawego, bo u mnie w mieście strasznie nieciekawy asortyment;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba najbardziej znany jest sklep.textilmar.pl, ale dobrze zaprzyjaźniona krawcowa poleciła mi www.hurtowniatkanin.pl z Gorzowa tzw. Puls. Ja w Szczecinie kupuję w Bławatku, ale na Allegro można znaleźć jego sklep http://allegro.pl/sklep/24680319_ :)

      Usuń
  9. Fajne jest to , że lubisz sama tworzyć, dzięki temu masz unikalne rzeczy :)
    Pozdrawiam :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak i coraz bardziej jestem od tego uzależniona... :)

      Usuń

Reklama (jawna i ukryta) nie jest tu akceptowana.