sobota, 4 stycznia 2014

WHITE COAT

Dobra, nie oszukujmy się, biały kolor to nie najlepszy wybór jeśli chodzi o klimat umiarkowany ze średnią wilgotnością skarpetek po porannym treningu. Gdybym przyszła z tym płaszczem do domu z dziesięć lat temu, mama jeśli nie zdzieliłaby mnie szmatą, to porządnie ochrzaniła za jego kolor. Jednak nie komu innemu, ale Świętemu Mikołajowi tę biel zawdzięczam, nie pozostaje mi więc już nic innego, jak uśmiechnąć się, podziękować i być grzeczną aż do następnej Wigilii.


płaszcz - Święty Mikołaj
fot. Mateusz

35 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Heh, dzięki! Facebookowy krasnal pozdrawia ;)

      Usuń
  2. Jest przepiękny . Płaszcz i Ty !

    Ja , mimo , że bardzo , bardzo mi sie biel podoba ... Ciagle mam te opory ... Zwłaszcza , przy moich bąblach wiszących nie raz na mnie jak winogrona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to jest rzecz istotna, ja walczę z kłakami od czarnego płaszcza M. Ale i tak jestem szczęśliwa, bo biel skutecznie przegania wszelkie pokłady depresji, wynikające z braku energii słonecznej :)

      Usuń
  3. Nic tylko pogratulowac swietemu Mikolajowi dobrego gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mikołaj się postarał w tym roku, ja mu oczywiście trochę pomogłam... ;)

      Usuń
  4. Świetny płaszcz! Chętnie bym taki przygarnęła :)
    Zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny płaszcz i cały zestaw. :) Nieodzowna biel i czerń...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, biel i czerń, taka klasyka :)

      Usuń
  6. Piękny i mi się marzy właśnie biały albo szary płaszcz - krój taki jak Twój! :) A jak Ci w takiej czapie ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Święty Mikołaj ma świetny gust - płaszcz jest fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny ci prezent mikołaj sprawił i choć nie lubię czapek to ten zestaw nawet z czapka mi się podoba :) pozdrawiam cieplutko Justifashion

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to tym bardziej mi miło :)

      Usuń
  9. Mokołaj to ma gust fiu fiu! Super płaszczyk! Świetne zdjecia! Gdyby było biała tzn. od śniegu wtopiłabyś sięw tło :-) Naprawdę super z tymi dodatkami! Pozdarwiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mikołaj się postarał :) Heh, gdyby było biało, to z pewnością nie wychylałabym nosa poza dom :)

      Usuń
  10. Super zestaw !!!! Idealne polaczenie czarnego I bieli!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny śnieżnobiały płaszcz. Choć faktycznie biel to dość problematyczny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię połączenie bieli z czernią.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie:) płaszcz idealny!

    OdpowiedzUsuń
  14. oj tam oj tam biały może nie praktyczny ale jaki elegancki mnie się bardzo wszystko podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pieknie w tych czarno-białych barwach, choc to nie zawsze łatwy temat do ogarnięcia. Ty swietnie sobie z nim poradziłaś. Ostatnio też jakoś tak miałam ochotę na takie zestawy. A wiesz, co? ślicznie ci w czapeczce!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zestaw super, a w torbie się zakochałam:)

    OdpowiedzUsuń

Reklama (jawna i ukryta) nie jest tu akceptowana.