sobota, 9 listopada 2013

W GARDEROBIE

Marzy mi się wielka garderoba, oj marzy. Co najmniej dwa razy taka, jak nasz ultra mały pokój dzienny, sypialnia, jadalnia i nie wiem co tam jeszcze razem wzięte. Już mam wszystko rozpisane w głowie. Mmmm...  Jak to dobrze, że można sobie pomarzyć, póki co muszę głaskać w szafie ten oto trencz razem z czerwonym płaszczem tak, by cisnąc się przy sobie nie pogryzły się ze sobą, tym bardziej, że futrzana kamizelka rozpycha się dramatycznie swoimi kłakami na prawo i lewo. Nadszedł idealny moment, by zostać radykalnym wyznawcą minimalizmu, inaczej oszaleję w tej ciasnocie.



płaszcz - H&M
fot. Mateusz

58 komentarzy:

  1. Jakaś Ty piekna .... Zdeklarowany heteroseksualizm nie pozwala mi sie w Tobie zakochać , ale jako kobiecie można mi sie zachwycać ....
    A co Ty masz na sobie ??!!! Nie zauważyłam .....


    Masz szafę ??!! To sie ciesz ! Ja ciągle współdzielę wieszak z mężem ;)) a szafy cały czas brak :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, szafę to mam całkiem sporą, nie ukrywam, ale apetyt rośnie w miarę jedzenia :D

      Usuń
  2. Cudownie Kochana!!!
    Buziaki- Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. płaszcz i kozaki mnie zachwyciły, coś wspaniałego

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj jak cudownie...tak jaśniutko...tak świeżo! I boska torebka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dysponowaliśmy zdjęciami zarówno w pełnym słońcu i zacienieniu, więc Guziec starał się je stonować. Mam nadzieję, że w Twojej opinii poszło nieźle :)

      Usuń
    2. Poszło bardzo dobrze :) Bardzo lubię taką kolorystykę :)

      A tak w ogóle zaprosiłam Cię kochana na moim blogu do małej spowiedzi...:)

      Usuń
  5. Mi również marzy się wielka garderoba,póki co ratuję się rozdawaniem lub odsprzedawaniem nienoszonych ciuchów;)Bardzo ładne buty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, te sposoby, które wymieniłaś również ratują mnie w 99% :)

      Usuń
  6. Och, moja droga problem zaciasnych szaf dręczy wiekszość z nas , kobiet .Mi też marzyłaby się ogromna garderoba, moje ubrania już się nie mieszczą, a jak tu jeszcze upchać, kurtki, płaszcze i tego jakimś cudem ciągle przybyaw hihi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, przynajmniej mogę poczuć się babką o szerokim panelu kobiecych potrzeb materialistycznych :) Minimalizm, powtarzam, czas na minimalizm i ascezę w szafie.

      Usuń
  7. właśnie odkryłam twojego bloga i bardzo mi się podoba, świetny klasyczny styl :) genialny jest trencz z tego posta! pozdr.
    LenaMagdaSpot

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz, piękny trencz i zestaw :) a o takiej dużej garderobie chyba każda z nas marzy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja naprawdę nie mam dużych wymagań, ważne żeby była i panował w niej porządek. Taki nowy cel dla funkcjonowania Konturka :)

      Usuń
  9. Super masz ten płaszcz, świetny krój:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest rozkloszowany, co sprawia, że równie dobrze można go nosić jako sukienkę :)

      Usuń
  10. świetna stylizacja, bardzo lubię takie odcienie brązu, torebka rewelacyjna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również lubię brązy i beże, a jesień jest świetnym powodem do tego, by co roku wracać do tych pięknych barw :)

      Usuń
  11. świetne okulary i krój płaszcza!
    a co do zagraconej szafy, to ja to dobrze znam :D ostatnio pisałam o tym, jak skutecznie zrobić w niej porządek, więc jeśli Cię to interesuje, to zapraszam na przeczytanie tego wpisu tutaj: http://m-ortycja.blogspot.com/2013/10/porzadki-w-szafie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, zagraconej szafy to ja naprawdę nie mam, w ciasnym mieszkaniu nie ma miejsca na bałagan, jedna rzecz nie na swoim miejscu i już do domu wkracza chaos!

      Usuń
  12. Świetna, dowcipna notka. Świetny zestaw. Ideał :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Płaszcz genialny :) fajne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne kolory! Taka świeża, "czysta" stylizacja :) Bardzo Ci pasuje taka kolorystyka. No i piękne zdjęcia.
    Niestety wypad nad morze się nie udał, ale może innym razem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, czuję moc przy takich słowach!

      Usuń
  15. Cała stylizacja jest na 5,świetnie wszystko dobrane i cudnie wyglądasz kochana :)
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna stylizacja i super zdjęcia! pozdrawiam i zapraszam: www.alessionfff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Moja ulubione kolory ziemii. Bardzo ciekawa stylizacja. Wyglądasz przeuroczo w tej czapeczce:) Widzę, już spory minimalizm w samym designie bloga, ale dla mnie to jest duży plus:) Pozdrawiam!

    Zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie długo popadnę w manię minimalizmu do tego stopnia, że usunę bloga i święty spokój będzie :)

      Usuń
  18. niesamowity styl! !! Kiedyś będziesz miała swoją wymarzoną garderobę <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Och tak! oczywiście, że mi się też marzy taka piękna i wielka garderoba:D! a co do stylizacji, to wyglądasz pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och i ach - dokładnie tak. Czuję się podwójnie zmotywowana by motywować męża do jej stworzenia w przyszłości :)

      Usuń
    2. To jak już zmotywujesz, to koniecznie daj znać! :))

      Usuń
  20. Piękna stylizacja!! Genialna kolorystyka!! Wyglądasz zjawiskowo!!

    OdpowiedzUsuń
  21. BARDZO ŁADNIE :)))

    wszystko mi się podoba :)) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oh Ty nawet nie wiesz jak ja Cię świetnie rozumiem :) zwłaszcza, że od całkiem niedawna mieszkam z mężem :) zapraszam do siebie na krótką recenzję "O elegancji i obciachu Polek i Polaków..." T.J.
    Ah i zapomniałabym - świetny ten płaszcz, rewelacyjnie zestawiony.
    Pozdrawiam K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry mąż nie jest zły :) Dobra szafa też nie jest zła, ale garderoba to po prostu garderoba. Naukę życia w małym mieszkaniu mamy w jednym paluszku, czekamy więc na nowe, szersze horyzonty :)

      Usuń
  23. bardzo fajne zestawienie kolorów :)

    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. boska torebka :)
    http://woman-with-class.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ojjj kochana chyba każda z nas marzy o wielkiej garderobie... ale wtedy to już w ogóle nie wiedziałybyśmy co z niej wyciągnąć i ubrać hehe :) Świetnie wyglądasz, uwielbiam takie delikatne, subtelne kolorki :) Torebkę mam bardzo podobną :) A dwurzędowy płaszczyk ma rewelacyjny fason, idealnie podkreśla talię :) Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I byśmy sobie siedziały i piały z zachwytu nad jej zawartością... Ja jestem na tak :)

      Usuń
  26. ślicznie wyglądasz, piękna stylizacja

    www.magadish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajnie wyglądasz :)
    Świetny płaszcz :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja mam ciuchy w kilku szafach (mamy szczęście, że jesteśmy posiadaczami dużego mieszkania), a garderoba o dziwo nie jest moim marzeniem :)
    Kocham trencze - ten jest przepiękny. I zastanawiam się, czy wreszcie kiedyś odważę się na takie piękne kozaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duże mieszkanie też w zasięgu naszych marzeń :D

      Usuń
  29. Piękne zdjęcia na bulwarach!:) Właśnie Cię nominowała do Liebster Blog Award :) Zapraszam na: http://niciwrzyci.blogspot.com/2013/11/liebster-blog-award.html :) Gdzie czeka na Ciebie krótkie info wprowadzające i 11 pytań, na które odpowiedzi czekam z niecierpliwością :-D

    OdpowiedzUsuń
  30. sliczne polaczenie :) duzy plus za kozaki!

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie wyglądasz :)
    Obserwuję :)

    carolajnstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale piękny płaszczyk, świetny dobór kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Trencz śliczny, bardzo ładna sceneria zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń

Reklama (jawna i ukryta) nie jest tu akceptowana.