środa, 18 września 2013

MINNIE, MY NEW FRIEND!

Bez urazy dla Myszki Miki (klik!), ale to w towarzystwie Minnie jestem ostatnio bardziej wesoła. Można by pomyśleć, że ten stan spowodowany został tą prześliczną kokardą na głowie mojej nowej przyjaciółki, ale nic bardziej mylnego! Wszystko za sprawą tego, że bluza z jej przeuroczym wizerunkiem czekała na mnie samotnie między działem z pianką do golenia a napojami wysokoprocentowymi i od momentu, gdy dosięgnął ją mój wzrok, wiedziałyśmy oboje - będziemy do siebie należeć! :)


bluza z myszką Minnie - oczywiście Tesco F&F
fot. Mateusz

47 komentarzy:

  1. Genialna! Idealnie do siebie pasujecie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie ta bluza jest tysiąckrotnie lepsza pod każdym względem od poprzedniej :)

      Usuń
  2. świetna!
    podobają mi się takie bluzy:))

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. O widzisz , a ja musiałam przekonywać Ole , że myszka Minnie jest super , o wiele lepsza od Monstrr High ;) i plecak z Minnie jest Moj ulubiony , i jak Alicja chce HM to niech sobie potwory nosi ....
    Hahaha
    Wygladasz uroczo :)
    Tak inaczej .... Skrajnie ....

    I ppdlinkowałam Cie :)) Moj ulubiony Twój strój :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj jestem na luzaka, zresztą jak większość wakacji! Jeszcze się przekona do Myszki, najlepiej jak już dorośnie, wtedy najbardziej ją doceni.

      Usuń
  4. Superaśna myszunia ;) Fajowo! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Your outfit is really cute!:D

    I found your blog on whatiwear and i can say that it's wonderful!keep up with the good work:)

    http://relocatewonderland.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  6. Czadowa bluza, dawno ją kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bodajże w połowie sierpnia, ale dopiero teraz pogoda pozwala na jej noszenie.

      Usuń
  7. Ślicznie wyglądasz, pasuje ci taki młodzieżowy look. Masz super bloga. Ściskam, Ania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, można mówić, że jest infantylnie, ale taka już jestem :)

      Usuń
  8. Szczerze mówiąc mam mieszane uczucia co do tej bluzy, ale jednego jestem pewna - ładnemu we wszystkim ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra dobra, pewne jest też to, że czasem trzeba schować weselne sadło zlokalizowane na brzuchu i się uśmiechnąć, żeby odwrócić od niego uwagę taką właśnie bluzą :D

      Wiadomo, krój bluzy jest typowo męski i kryje nie tylko sterczący bebech, ale i cały tułów, a do tego zniekształca sylwetkę. No ale wierz mi, nie mogłam tej bluzie odmówić, a ona nie odmówiła mi, kiedy się zobaczyłyśmy. :)

      Usuń
  9. Świetnie wyglądasz, a myszka (bluza) jest rewelacyjna! Uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. świetny look! uwielbiam mini a ten zestaw jest rewelacyjny :)

      Usuń
    2. Myślę, że każda z nas powinna taką bluzę mieć w szafie!

      Usuń
  11. fajnie i sportowo <3 pozdrawiam i zapraszam do mnie: www.alessionfff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. urocza bluza :)

    http://bijoch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla mnie bluza jest genialna, cała stylizacja na duży plus!! :)

    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo interesujące wpisy! świetny blog!;) zapraszam do siebie;)
    http://diagnostka.blogspot.com/
    pozdrawiam i zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Wiem i pamiętam, jak rok temu mówiłaś mi, że każdy ma swoją myszkę Miki, z której nie wyrasta :)

      Usuń
  16. Ale mam nadzieję, że jakiś napój wysokoprocentowy zakupiłaś, w ramach świętowania zakupienia takiej czaderskiej bluzki? :D Pięknie razem wyglądacie, Minnie to faktycznie Twoja przyjaciółka, razem tworzycie naprawdę zgrany i piękny duet! <3

    PS. Fajny ten nowy sposób noszenia okularów! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, na napój wysokoprocentowy nie starczyło pieniędzy :D ale dysponowałam wódką weselną na szczęście!

      PS Pod warunkiem, że się gacie w dupę nie wrzynają, jak wspominałam wcześniej ;)

      Usuń
  17. ta bluza i te trampki :)) aaaaj zakochałam się w nich! ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądasz :D urocza bluza z Minnie <3 ja swoją ukochaną Minnie zakupiłam 2 lata temu i do dziś mam do niej sentyment :)

    OdpowiedzUsuń
  19. genialna bluza ;) bardzo ładne zdjęcia ;) z miłą chęcią obserwuję ;)

    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekażę fotografowi, to jego zasługa :)

      Usuń
  20. Świetna bluza ;)
    Super zdjęcia!

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie Alu! Bluza super i połączenie kolorów cudne:))
    Pozdrawiam- Anna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to się cieszę ogromnie, że Ci się podoba :)

      Usuń
  22. Bardzo podoba mi się ta bluza, z czerwonymi spodniami wygląda fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  23. I love this sweatshirt! Where did u buy it, i want ones!
    In love w/ your blog! Kisses

    This is my blog, tell me what you think about! MADE FOR TREND

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny zestaw, spodnie mają świetny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Such a cute sweater...you styled it great!

    http://infinitehouseofillusions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. bluza jest super :) całość świetnie wygląda :) pozdarawiam

    OdpowiedzUsuń

Reklama (jawna i ukryta) nie jest tu akceptowana.