piątek, 23 sierpnia 2013

CIAO ITALIA!

Standardowo zaliczam tutaj porządny poślizg, czego oczywiście nie planowałam i uderzając się trzy razy w pierś powtarzam, że z pewnością to nie ostatni raz :) Na szczęście jedynym moim zobowiązaniem jest własna szafa, także skoro miesiąc czekała na sprzątanie, to poczeka jeszcze kilka dni. Tymczasem razem z Guźcem wylatujemy jutro w podróż poślubną, tak przynajmniej tłumaczymy rodzicom, bo przecież każdy powód jest dobry, żeby pojechać do Rzymu.
Dziś zostawiam Was ze wspomnieniami szkolnej wycieczki do Wenecji, Padwy i Werony, a gdyby ktoś jednak mocno tęsknił (mamo, tato...), z łatwością znajdzie mnie na Facebooku (klik) :)


Całą podróż zaplanowaliśmy sami, zaczynając od lotu, noclegów, a kończąc na zwiedzaniu i jedzeniu. M. (Guziec) zajął się logistyką, a ja od miesiąca studiuję mapę i dwa przewodniki. Wszystko jednak wyjdzie w praniu, oczywiście mamy świadomość ilości miejsc do odwiedzenia i tłumów z lewa i prawa. Mamy nadzieję, że czasowo się wyrobimy, nie biegając po mieście jak kot z pęcherzem. 
Jedno jest pewne. Włoskie lody, a dla fanów mody via Condotti :)

fot. Ja, Agnieszka i Dominika :*

31 komentarzy:

  1. Cudownie, cudownie.... och, ja ja już tęsknię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zdjecia|@!!

    zapraszam

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne zdjęcia, aż się chce wyjechać !

    OdpowiedzUsuń
  4. O ja! Pewno, że lecę :) Kurcze, ale wam zazdroszczę...ja jeszcze w Rzymie nigdy nie byłam...tam jest tak pięknie! W dodatku to wasza podroz poslubna :) Odpoczywajcie, cieszcie się sobą, przytulajcie i róbcie mnóstwo fotek :) Ja wrócisz, to poproszę o szczegółową relację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, nie wiem, czy będę umiała tak opowiadać o Rzymie, jak Ty o Tajlandii, ale się postaram :)

      Usuń
  5. piękne zdjęcia. Aż zachciało mi sie tam lecieć.

    Pozdrawiam
    Y O L O - You Only Live Once

    OdpowiedzUsuń
  6. No i padam z zachwytu! Aż zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, to się okaże, czy będzie czego :)

      Usuń
  7. jak pięknie! rozmarzyłam się... :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. zabierz mnie ze sobą... jak się dobrze nagimnastykuję to do podręcznego bagażu powinnam się zmieścić :D baw się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I oczywiście nie przekraczasz wagi 10 kg :) W takim towarzystwie to przyjemnie spędzać czas :)

      Usuń
  9. Cudne foty! Życzę miłego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Alu, udanej i romantycznej podróży :) myślę, że w Rzymie i z Twoim ukochanym nie będzie to trudne do osiągnięcia ;) przyłączam się do listy oczekujących na fotorelację :)

    A Wenecja... pięknie, aż bym tam chciała wrócić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie było :) Tym bardziej, że trafiliśmy na kilka ślubów i dwie sesje zdjęciowe :)

      Usuń
  11. Przepiękne miejsce. Aż szkoda stamtąd wyjeżdżac :< Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. zdjęcia są piękne i jak najbardziej zachęcają do wyjazdu <3 Super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Aż zzieleniałam z zazdrości;) Od kilku lat marzę o powrocie do Włoch, pozdrów ten piękny kraj ode mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrowiłam :D Tak, powrót do Włoch był moim marzeniem od kilku lat i się spełniło nareszcie!

      Usuń
  14. Rewelacja post Kochaniutka, strasznie fajne fotki:)
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham Włochy i mam zamiar za rok pojechać tam!

    http://cluelessxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nam jeszcze zostało południe do eksploracji :) Sycylia i Neapol.

      Usuń
  16. Na zdjęciach uwieczniłaś całe piękno tych miejsc! :)

    Zapraszam do siebie:
    http://www.mysweetbody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to nie tylko moja zasługa :)

      Usuń
  17. Piękne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Sądząc po zdjęciach wycieczka się udała:) Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam nadzieję, że za rok uda mi się odwiedzić ten raj

    OdpowiedzUsuń
  20. Oglądam i oglądam - kocham takie klimatyczne zdjęcia, naprawdę uwieczniłyście całe piękno tych miejsc :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Beautiful, stunning pictures. Looks like a fabulous vacation!!!
    Do stop over my blog too sometime!
    FASHION PANACHE BLOG
    Google Plus | Bloglovin | Networked Blogs | Facebook | Twitter | Pinterest

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne zdjęcia, nie mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń

Reklama (jawna i ukryta) nie jest tu akceptowana.