sobota, 13 lipca 2013

POWER IS BACK

Wracam z kolejną porcją energii! Nareszcie mogłam wyciągnąć z szafy swoje jakże walące po oczach spodnie i jakoś tak przypadkiem przypomniałam sobie o luźnej koszulce. O ile zimą takie połączenie kolorystyczne nie jest najlepszym rozwiązaniem (a przynajmniej mało praktycznym), to latem jak najbardziej! Także ogłaszamy dzień luzaka i celebrujemy chwile relaksu na kolorowo (uwaga! niektóre monitory mogą tego nie przeżyć ;))


fot. Mateusz

Ponieważ nie zawsze mam możliwość i środki, by dzielić się tutaj wszystkim, co mi leży na sercu, w szafie albo na talerzu, oto jest nowa myśl techniczna bloga pod postacią facebookowej strony. Zaczynamy od zera, jak będzie źle, to będę miała chociaż sygnał, żeby zakończyć wraz z końcem roku działalność artystyczną, sprzedam wszystkie ciuchy i będę nosić już tylko dres. Tymczasem życzę kolorowej niedzieli!

Do zobaczenia na Facebooku (klik)!


48 komentarzy:

  1. Kochana oczoje...e że hej :D ale superowo i błagam prześlij choć odrobinę tej energii bo u mnie masakra totalna. Maszyna stoi, ja koło niej i NIC :( próbowałam bluzkę uszyć ostatnio ale tak się mordowałam że ostatecznie rzuciłam w kąt - NIE MAM WENY ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możemy się zacząć ścigać z szyciem, jeśli to mogłoby przynieść jakiś skutek, ale z góry zapewniam, że zwyciężysz :) Koniecznie schowaj maszynę w kąt i delektuj się wieczorem z Markiem!!!

      Usuń
  2. i znowu zachwyciłaś mnie totalnie! :)
    świetnie zestawiłaś kolory, całość wygląda rewelacyjnie :D jest energia, zdecydowanie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwio, dziękuję - o tak, grafika w komputerze momentami szaleje :D

      Usuń
  3. Powrot Ali w wielkim stylu :) mam nadzieje kochana, ze juz wrocilas na dobre a nie tylko na chwilke :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, nie wiadomo, ku mojemu zaskoczeniu w wakacje w ogóle nie ma co liczyć na czas wolny. To chyba jednak normalne, gdy są to ostatnie wakacje w życiu... :)

      Usuń
  4. Twoje dające po oczach spodnie, wraz z bluzką i kopertówką które również dają po oczach dały mi tyle energii, taki uśmiech, że po prostu masakra! <3 Dzięki Tobie będę się uśmiechać przez najbliższy tydzień! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. patrzac na Ciebie nie mozna narzekac na pogode!
    ocieplilas klimat swoja stylizacja! :)
    wygladasz naprawde rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Alu uwielbiam cie w takich mega energetycznych zestawach !!!! Taka dawka poweru nie każdemu pasuje ,ale Tobie w niej jak najbardziej do twarzy .
    Choć słabym punktem są buty ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, to zależy co masz na myśli, tj czy uważasz że buty pasują czy raczej odwiedziłaś facebooka i przeczytałaś, że pod nimi kryje się sześć plastrów. Niestety nie oszczędzałam się z nimi dzień wcześniej i tak się to skończyło... :(

      Usuń
    2. To już spieszę z wyjaśnieniem co mi nie pasuje w butach ... Do tych spodni z nogawką dość krótka , buty z paskiem w kostce ... I w sumie to nie zależy od tego czy bedzie bialy czy kolorowy ... Jakoś tak za bardzo odcina sie ....
      Wogóle z tymi butami z paskiem w kostce jest problem .... Bo skracaja nogi . Ja ich intuicyjnie unikam , co jest o tyle łatwe ,ze najczęściej nie dopinam sie :)) a czesto po prostu muszę mieć co a co bedzie mi trzymać but na nodze ;)
      Choć pamietam tez co pisałaś o swoich problemach z butami .... Przelicytuje sCzupła piętę 1 cm różnica w długości stopy :)) albo jeden ciasny drugi ok , albo jeden ok drugi spada ;))
      A czasy kiedy jechałam do Lanckorony do Ryłki kupić pare w różnym rozmiarze niestety minęły :(((
      Więc więc ... Pkt słaby ale do przyjęcia :))

      Usuń
    3. A no to się uspokoiłam, bo spodnie były nieco podciągnięte, żeby buty były widoczne na zdjęciach w całej okazałości :)
      Ale to fakt, mnie pasek ratuje, a szpilki "spadują", są albo za ciasne z przodu, albo jeden but za duży a druga dobry (ale z tym centymetrem różnicy to czuję się pokonana :D). Dlatego preferuję buty z paskiem na kostce, mimo że świetnie wiem, że noga będzie krótsza. Chociaż... Planuję w końcu zakup szpilek bez paska na wyższym obcasie.

      Ale te są wybitnie wredne - sześć otarć to pierwszy taki rekord...

      Usuń
  7. WOW! Cudownie kochana Alu! Te kolory walą po oczach...są ale tak pozytywne, energetyczne i radosne! Chcę więcej!!!
    Buziaki- Anna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Nieziemnskie połączenie kolorów! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne połączenie kolorów! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna energetyczna mieszanka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Połączenie kolorów jak dla mnie super. Bardzo fajny set! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygladasz rewelacyjnie! Twoj usmiech jest boski :)
    Zapraszam. http://pieknekosmetyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zafundowałaś mi prawdziwą oczowalną bombę. Podziwiam za odwagę, żeby tak wyjść ;) bo ja bym się nigdy nie odważyła... w każdym bądź razie doceniam, podziwiam, i nie mam żadnego dysonansu, jeśli widzę w takim wydaniu właśnie Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zafundowałaś mi prawdziwą oczowalną bombę. Podziwiam za odwagę, żeby tak wyjść ;) bo ja bym się nigdy nie odważyła... w każdym bądź razie doceniam, podziwiam, i nie mam żadnego dysonansu, jeśli widzę w takim wydaniu właśnie Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślałam dwa lata temu, ale widać tyle czasu potrzebowałam, że przyzwyczaić się do oczowalących połączeń i zupełnie mi to nie przeszkadza, a wręcz przeciwnie. Strasznie się cieszę, że mogłam osiągnąć więcej niż przewidywałam przez te dwa lata.

      Wyrazistość połączeń kolorystycznych mnie najbardziej kręci i wiem, że kolorowa szafa to najlepsze rozwiązanie :)

      Usuń
  15. Bardzo fajny look- stylowy i bardzo pozytywny, aż miło na Ciebie patrzeć!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. So colourful! So bright! So summer! Adore it.
    All the best,

    Jana & Vanessa

    OdpowiedzUsuń
  17. kochana wyglądasz szałowo!!! uwielbiam taką zabawę kolorami choć samej mi to kompletnie nie wychodzi ;)
    buty też mialam i sprzedalam..teraz chyba tego żaluję! u Ciebie prezentują sie perfekcyjnie! :)


    pozdrawiamy :))
    annaslaweta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Alu! Chyba dzieki Tobie zaczna mi sie podobac neony!;) Serio, u Ciebie to wyglada z klasa, ani troche nie traci kiczem, jak czasami potrafi gdy zbiegnie sie taka ilosc kolorowych kolorow;) Dobra, pomysle co by tu u mnie mogloby...
    Aaa, a takie dluuugasne wisiory ptakowe - uwielbiam;)
    Buziaki. ANka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu, czuję się doceniona i wypieszczona przez Ciebie w stu procentach :) Ja na swoją papugę / tukana polowałam miesiącami, dzisiaj zaczyna już łańcuch śniedzieć (jaki łańcuch taki lans - wiadomo :D), ale wciąż jest moim ulubionym wisiorem :)

      Usuń
  19. love the mix of colors great style ,new follower :)
    hope you like my blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny look ! :)
    Obserwuję :)
    Zapraszam: meduzencja.blogspot.com
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  21. Cóż za bomba kolorystyczna, tylko oczy przecieram ze zdziwienia ale w jak najbardziej pozytywnym tych słów znaczeniu :)
    Pozdrawiam
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, dziękuję po stokroć razy :D

      Usuń
  22. Genialnie dobrałaś kolory! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bajeczne kolory,buty z chęcią bym widziała w swojej kolekcji,pozdrowionka;))

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna stylizacja,kolory są boskie !!!
    Pozdrawiam serdecznie:)
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Obłędne neony, cała stylizacja jest mega ;) pozdrawiam http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Wystarczyło tak nie wile elementów by zbudować tak fantastyczny letni look . Super robota :)

    wpadnij do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow, walą po oczach jak latarnie :D
    Super spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Zazwyczaj nie lubię tak bardzo, bardzo, bardzo kolorowych zestawów, ale ten jest tak pozytywny i ciepły,z ę nie umiem mu się oprzeć :) Wyglądasz świetnie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cieszę się bardzo i jak najbardziej cieszyłabym się z Twojej opinii nawet, gdyby Ci się nie podobało :)

      Usuń
  29. odważne połączenie ; )
    piękne szpilki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Boskie kolory !!! Jest energia i moc - świetne zestawienie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, niech moc będzie z Tobą w takim razie!!!

      Usuń
  31. kolorowo,slonecznie-pięknie wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  32. loving the neon bag (: next DIY idea for my blog :D

    OdpowiedzUsuń

Reklama (jawna i ukryta) nie jest tu akceptowana.