niedziela, 2 czerwca 2013

WSTYDU NIE MA

Chyba mam genetycznie uwarunkowaną skłonność do wielkich spodni, bowiem te przekroczyły moje wszelkie oczekiwania (żeby pod numerem 36 kryła się szerokość rozmiaru 40!?). No ale że delikatny wzorek tak ładnie komponował się z niebieskimi szpilkami, nie wytrzymałam i oto są. Zwężanie trwało dosłownie kwadrans, choć dokonałam tego w tak amatorski sposób, że w ogóle nie powinnam była się do tego faktu przyznawać. Najważniejsze, że spodnie leżą na tyłku - wstydu nie ma.


spodnie - H&M

fot. Mateusz

54 komentarze:

  1. Pani Lato , witam z radością :))
    Ładne te spodnie :)) Twoje Stylizacje Alu to zawsze powiew świeżości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rumienię się, mocniej niż po bieganiu :)))

      Usuń
  2. Bardzo fajne spodnie, a kwiaty tworzą fajną całość z butami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny zestaw, najbardziej podoba mi się żakiet:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ala, przecudowne masz te spodnie!
    a szpilki!- kolor morski jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodnie bardzo pięknie komponują się z kopertówką, butami i resztą. Jest idealnie. Krzywych szwów nie widać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, tych szwów bardzo mało jest, łatwiej to już tylko można by je agrafką spiąć :)

      Usuń
  6. Spodnie są obłędne. Pięknie w nich wyglądasz, a to że trochę za duże ? Kto by się tym przejmował :)Cała stylizacja dostaje ode mnie wielkiego plusa. Za spodnie i ogólnie fajną całość.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja już po takich słowach na pewno się nie przejmuję :)

      Usuń
  7. Piękna stylizacja. Bardzo podobają mi się złote dodatki i niebieskie akcenty spajające całość. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam Alu! Cudowny dobór kolorów! Dla mnie BOMBA!
    Buziaki z Braunschweigu-Anna:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, przesyłam swoje całusy na nadchodzący tydzień :*:*:*

      Usuń
  9. zakochałam się w Twoim zestawie! Jest Idealny<3

    OdpowiedzUsuń
  10. zdecydowanie najładniej wyglądasz w takim koczku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, tu głosy są podzielone, ale nie powiem, że mi w nim nie jest wygodnie :)

      Usuń
  11. WOW !!!Piękny zestaw Ala !;)
    Spodnie są przepiękne i te kolory :)Cudownie wyglądasz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. No to teraz ja zielenieje z zazdrości!!! Spodnie są cuuuudne! :) w ogóle wyglądasz przepięknie, wszystko tak idealnie do siebie pasuje! Love it!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja i tak wolę urlop w Tajlandii :)))

      Usuń
  13. Troszkę duże rzeczywiście te spodnie ale ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czasami naprawdę nie rozumiem rozmiarówki H&M ;) A spodnie są fantastyczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech, ja też, niedługo przejdę na dział dziecięcy - coraz więcej ubrań, w których czuję, że się utopię.

      Usuń
  15. Spodnie faktycznie piękne! <3 I na prawdę ładnie komponują się z tymi niebieskimi szpileczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne spodnie i cudnie połączone z niebieskimi szpilkami:) ja często spotykam się z tym, że spodnie w elegnackim fasonie są większe niż wskazuje na to metka;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, ja niestety spotykam się za każdym razem :(

      Usuń
  17. Alu! Co tam "amatorske" szwy! Spodnie sa nieziemskie i swietnie polaczone z reszta stroju! Zachwyca mnie kolorystyka, jest wiosennie i swiezo - elegancja w kazdym calu. I te zlote dodatki... Wygladasz przepieknie!
    Pozdrawiam:) Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu :) Żeby nie było - nie spięłam spodni agrafkami, ale nie śmiałam również użyć maszyny do szycia, zrobiłam to ręcznie i dosyć prymitywnie - trochę lenia się włączyło :)

      Usuń
  18. Ty to jesteś ale zdolniacha!!! W ogóle nie widać, że one są zwężone!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście, bo wtedy byłaby kicha... :)

      Usuń
  19. liczy sie kreatywnosc, wygladasz cudnie

    OdpowiedzUsuń
  20. boziuniu, jakie cudowne spodnie...wooow!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow!Jaka elegancja <3 Pięknie wszystko dobrałas,wszystko idealnie pasuje!
    Rewelacja:))

    Obserwuję Cię!Będzie mi miło jeśli również będziesz mnie obserwować!:)
    imluckylady.blogspot.com/

    Pozdrawiam!:*

    OdpowiedzUsuń
  22. piękny set! Spodnie są fantastyczne:)a Ty wyglądasz w nich obłędnie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Amazing outfit! I am in love with your pants and the combination with the blue shoes and clutch is just perfect! You look great!

    Hope you visit me on my blog
    fashionobsession-mieni.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystko tak ładnie komponuje się w całość, że jestem zdumiona efektem. Brawo

    OdpowiedzUsuń
  25. That pants are really amazing. Have a nice day.

    http://www.fashiondenis.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Piekne spodnie, cudowmie sie prezentujesz.
    Kolor butow<3

    OdpowiedzUsuń
  27. Wzory na spodniach extra i super dodatki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Spodnie są cudowne!:) Naprawdę!:)Piękny pastelowy outfit:)

    OdpowiedzUsuń
  29. zdjecia sa idealne ! a stylizacja piekna

    zapraszam do siebie i wspolnego obserwowania jesli masz ochote ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny zestaw i oczywiści spodnie;) - ja ostatnio zastanawiałam się nad zakupem podobnych, tylko z motywem kwiatowym po całości;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, widziałam śliczne komplety marynarka + spodnie całe w kwiaty w Reserved i tak za mną chodzą ostatnio :)

      Usuń
  31. kopertówka i buty - obłędny kolor. Bosko wyglądasz.

    zapraszam do siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  32. również poprawiam amatorsko wiele zakupionych rzeczy, zazwyczaj wszystko jest na mnie za duże... Jednak Tobie wychodzi to naprawdę rewelacyjnie :)



    www.eva-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Po raz kolejny jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow ! Jednym słowem , KLASA :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wyglądasz prześlicznie:) Kobieco i z klasą <3 Zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Alez oryginalne te spodnie. ja tak latam po tym twoim blogu na chybił tafił, nie moge się połapać w tym nowym ukladzie:) ale co tam, najwyżej przypomne sobie starsze [posty, których jeszcze nie widziałam :) Miłego tygodnia

    OdpowiedzUsuń

Reklama (jawna i ukryta) nie jest tu akceptowana.