niedziela, 30 czerwca 2013

WEDDING GAMES

Niecały rok temu sami przysięgaliśmy przed ołtarzem, aż tu nadszedł moment patrzyć na całą ceremonię z perspektywy gościa weselnego. Pogoda dopisała, ksiądz spisał się kwiecistym kazaniem, a ja między jednym schabowym a drugim wciąż mogłam cieszyć się swoją sukienką, którą tak rzadko noszę. Po pięciu godzinach nastąpiła zamiana butów na bardziej mobilne i można było kontynuować z mężem harce. Zawinęliśmy się o czwartej.
Nie wyobrażam sobie innego wesela. Wszystko było na swoim miejscu. Jak dobrze, że niedługo kolejne :)


sukienka - H&M, sandały - Stradivarius

fot. Mateusz

40 komentarzy:

  1. Piękna sukienka, wyglądasz rewelacyjnie:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny look

    pomysł z odciskami, świetny, a podpis na rogu kartki jeszcze lepszy :D:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, pomysł z drzewkiem był fantastyczny, a komentarz o policji adekwatny do tego, jak świetnie się bawiliśmy :)

      Usuń
  3. Alu, ale pięknie wyglądałaś. Bardzo lubię takie minimalistyczne zestawy. A pomysł Pary Młodej z drzewkiem super! Jestem świadkową na ślubie za dwa tygodnie i już nie umiem się doczekać, tym bardziej,że to pierwsze od kilku lat wesele, na którym jestem gościem, a nie w pracy ;) Czekam z niecierpliwością na kolejną weselną stylizację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja świadkuję za miesiąc, także drzewko zostanie wykorzystane powtórnie - można je znaleźć w internecie :)

      Usuń
  4. beautiful outfit!!
    http://mylilimill.com/2013/06/20/finally-free/

    OdpowiedzUsuń
  5. kobiece, klasyczne zestawienie, idealne na specjalne okazje! Alu, wyglądasz przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję, ja wprost uwielbiam tę sukienkę, chociaż są chwile, że się w nią nie mieszczę :D

      Usuń
  6. Jaka śliczna sukienka, idealna na wesele :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu trochę ryzykowałam, bo sukienka bardzo by pasowała np. na ślub cywilny dla panny młodej, ale na szczęście wspomniana na zdjęciach Kasia była w tiulowej bieli :)

      Usuń
  7. Pieknie Alu, pieknie sie prezentujesz :) i ten romantyczny koczek, rewelacja!
    zapraszam do siebie w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyszedł (w miarę, trochę mam za długie włosy na gąbkę do zlewozmywaka) za pierwszym razem, za drugim na pewno już bym go zepsuła :)

      Usuń
  8. Pięknie! Ja już dawno nie byłam na żadnym weselu, a chętnie bym się wybawiła :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie rozpoczęłam sezon na wesela, taki okres w życiu :)

      Usuń
  9. Śliczna sukienka! Fajny pomysł z tym drzewem i odciskami <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna sukienka. Podoba mi się jej fason.

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądałaś bosko <3 piękna sukienka i buty !!! :***

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej Alu!
    Cudownie, prosto, skromnie i z klasą! Dla mnie śliczny look! A Ty w ogóle jesteś piękną dziewczyną, więc zawsze efekt będzie doskonały!
    Pozdrawiam ciepło- Anna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, szalejesz :) Dziękuję. Te epitety bardzo lubię i zawsze staram się je odnaleźć u siebie, czasem się udaje, czasem nie ;)

      Usuń
  13. Alunia...wyglądasz,że ach....
    uwielbiam Twoje stylizacje za....taką młodzieńczość i świeżość. i to w takiej czystej formie dzisiaj od początku to końca.
    JEst lekko, dziewczęco, skromnie i szlachetnie.

    hmmmm i jak sama wyżej pisałaś sukienka pasowała by na ślub dla panny młodej, i to stereotyp dzisiaj ,że na ślub nie wypada.Byłam i na takim gdzie panna młoda miała chabrową sukienkę i chabry we włosach i to już 10 lat tamu, jak i w czerwieni pannę młodą rok temu .
    A sama brałam ślub cywilny w tradycyjnej sukni.......więc ....uznajmy ,że stereotypy są właśnie po to ,żeby je łamać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie odważne wybory są m. in. po to, żeby przyzwyczajać - siebie samego i otoczenie. Chociaż myślę, że są też pewne granice, których dla dobrego smaku nie powinno się przekraczać (i nie chodzi o kwestię czerwonej sukni ślubnej :))

      Usuń
    2. Myślę, że ta elegancka sukienka, chociaż biała, jest wystarczająco skromna, by nie przyćmić panny młodej. Chyba, ze wystąpiłaby (panna młoda) w jakiejś siermiężnej szacie, a to już byłoby jej ryzyko, bo trudno zmuszać gości weselnych do ubierania worków jutowych...
      Poza tym ważne są dodatki - tutaj absolutnie właściwe - wytworne i jednocześnie skromne.

      Osobiście wystąpiłam na weselu mojej bratanicy także w białej, lnianej sukience - bombce (wcześniej ostrzeżona przez pewną krewną, by nie przyćmić panny młodej, bo nie wypada - jakbym mogła czegoś tak oczywistego nie wiedzieć...), a że lubię ubrać się wytwornie na taką okazję miałam do tego czarne dodatki - kapelusz, kopertówkę z błyszczącym brzegiem i szpilki, oraz lniany żakiecik w kolorze niedojrzałej cytryny, który po ceremonii ślubnej zdjęłam. Całe młode towarzystwo ubrane było czarno biało, więc przypadkowo wpasowałam się w "tło", a owa pouczająca mnie krewna - rozmiar XXL - wystąpiła w czerwonej kreacji...

      Usuń
    3. Sukienka pokazana wyżej jest kremowa, co miało tutaj decydujące znaczenie w jej wyborze, ponieważ Panna Młoda (Kasia) miała białą suknię, uszytą z tiulu, bardzo lekką i zwiewną zarazem.

      Na ślubie siostry ta sukienka się nie pojawi, ponieważ jej suknia ślubna do białych nie należy, jest skromna, "posągowa". Dodatkowo nie będzie miała trenu. Tak więc moja sukienka z czerwcowego wesela mogłaby już nieco wadzić :)

      PS Takie krewne lubię najbardziej :D

      Usuń
  14. Alu, w odpowiedzi na Twój komentarz u mnie na blogu przesyłam Tobie parę linków do spódniczek, może któraś wpadnie Tobie w oko ;) pozdrawiam!

    http://shop.mango.com/PL/p0/mango/odziez/spodnice/spodnica-o%C5%82owkowa/?id=81308550_OW&n=1&s=prendas.faldas&ie=0&m=&ts=1372622949908

    http://shop.mango.com/PL/p0/mango/odziez/spodnice/spodnica-z-wywinieciem/?id=81308556_OW&n=1&s=prendas.faldas&ie=0&m=&ts=1372622949908

    http://shop.mango.com/PL/p0/mango/odziez/spodnice/spodnica-dopasowana/?id=81308782_25&n=1&s=prendas.faldas&ie=0&m=&ts=1372622949908

    http://www.mangooutlet.com/PL/p0/outlet/kobieta/spodnice/spodnica-lureks-rozszerzana-u-do%C5%82u/?id=73309253_10&n=1&s=mujer.faldas&ie=0&m=&ts=1372623355581

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już sprawdzam, BARDZO DZIĘKUJĘ!!!
      Chociaż będąc w Mango nie znalazłam żadnej, ale najprawdopodobniej moje myśli pofrunęły zupełnie gdzie indziej, bo zdarzyła się pewna sytuacja, która uniemożliwiła mi dalsze poszukiwania :)

      Usuń
  15. podoba mi się bardzoo :) chociaż faktycznie jak wcześniej wspomniano z bielą i kremowymi odcieniami trzeba uważać na weselach, bo można wyglądać jak panna młoda ;) drzewko genialne;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale pięknie wyglądasz ;o <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny blog:) Zapraszam do siebie na konkurs :)) www.fashionmee3@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna sukienka, bardzo elegancko i wytwornie wyglądasz. Proponowałabym buty bez paska w kostce.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, z pewnością byłyby idealne, ale jednak w butach z paskiem czuję się pewniej i stabilniej - szczególnie w tańcu (kaprysy wąskiej pięty) :) Aczkolwiek za miesiąc mogę ten błąd naprawić, już nie w tej sukience

      Usuń
  19. Ślicznie wyglądasz, piękne fotki !!!
    Pozdrawiam serdecznie:)
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz absolutnie cudownie i z klasą :)
    A o co chodzi z tym komentarzem w rogu cyt."tylko nie dawajcie tego na komendę"?
    Pomysł z drzewkiem świetny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) Komentarz o komendzie odnosił się do odcisków palców pozostawionych na drzewku, taki żart dla Państwa Młodych od jednego z gości :)

      Taka ładna pamiątka z tego drzewka, nieprawdaż? :)

      Usuń
  21. Przepiękna, klasyczna sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Prawdaż, prawdaż :)
    Aha, nie zwróciłam uwagi, że ten komentarz jest pod drzewkiem z odciskami hehehe.

    W każdym bądz razie pomysł udany:)
    Powtórzę się: wyglądałaś świetnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz dziękuję :)

      PS Szukam właśnie gąbeczek z tuszem do tego drzewka.

      Usuń
  23. klimat zdjęć fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń

Reklama (jawna i ukryta) nie jest tu akceptowana.