piątek, 3 maja 2013

TRZYMAJ FASHION! - SWEET BALLOONS

Nie, nie uciekłam z psychiatryka. Nie mam jednak w zwyczaju wychodzić z domu z pękiem balonów w dłoni. Biegałam więc jak kot ze sraczką, byleby nie znaleźć się z nimi w centrum małego miasteczka, pośród tłumu przechodniów. Jednak moja zimowa tęsknota za kolorem okazała się duuużo silniejsza i odważyłam się na to balonowe szaleństwo. I co? Nie żałuję!!! Bo to właśnie kolorowa szafa nieustannie pobudza moje zmysły i sprawia, że z największej dresiarskiej marudy robię się pozytywnie nakręconym człowiekiem!!! :)


spódnica, koszula - H&M
kopertówka, bransoletki, zegarek - Allegro
 balony sponsorowało Tesco

fot. Mateusz

Udanego weekendu, Kochani!!!

44 komentarze:

  1. fantastyczny zestaw!

    pozdrawiam!

    http://zabic-garsonke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne kolorki! ;)
    pozdrawiam;* http://gooodka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Cie właśnie w takim energetycznym wydaniu !!!!!!!!!!!!!
    Świetne , pozytywne zdjecia !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet sobie nie wyobrażasz, jak wesoło było :) Cieszę się, że udało się to uwiecznić.

      Usuń
  4. Ala, świetnie się prezentujesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz, a zdjęcia są bardzo pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo kobieco i kolorowo super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pozytywna stylizacja! ;) Super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile kolorów, jak pozytywnie. Masz styl! Więcej takiej dawki pozytywnej energii która bije od tej stylizacji ;)
    Obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo tak, oby jak najwięcej takiej kolorowej energii :)

      Usuń
  9. Wyglądasz niesamowicie! Jestem pod ogromnym wrażeniem. Muszę się chyba przemóc i więcej kolorów wprowadzić do garderoby:) Inspirujesz, a to się ceni!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, ja dwa lata temu jedyne co miałam kolorowe, to piżamę.

      Usuń
  10. świetne zdjęcia i cudowna stylizacja !!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Perfekcyjna stylizacja i piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniala stylizacja, super kolory! Powodzenia w konkursie!
    Aneta Paduszyńska

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna koszula ;) I swietny pomysł na zdjęcia! Wyglądasz uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mega pozytywne zdjęcia :D
    a koszula ekstra :))

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny loook, bardzo przypadł mi do gustu! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. woww :) wyglądasz rewelacyjnie :)
    koszula jest śliczna;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięęękuuujęęę :)))))

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia :))) i te baloniki - bomba!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Spamerski uśmiech :)))))

    OdpowiedzUsuń
  20. Swietny look, super kolory! Spodniczka jest cudna:)
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  21. świetnie wyglądasz :) , miło wspominam swoją sesję z balonikami , miłego dnia

    W wolnej chwili zapraszam do siebie xoxo czarodziejka

    OdpowiedzUsuń
  22. ojej jestem zauroczona i zainspirowana twoim zdjęciami oraz lookiem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję jeszcze raz bardzo bardzo mocno!

    OdpowiedzUsuń
  24. jej jaka eksplozja koloru ...niesamowita stylizacja !!!!Spódnica jest nieziemska, a TY w niej jeszcze bardziej ...ajjjj :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna wiosna, już wiemy dlaczego tak ciepło za oknem :)). Twoje BALLOON MADNESS!!! jest na naszej stronie głównej.:)))

    OdpowiedzUsuń
  26. cuuudny kolor tej spódniczki marzą mi się spodnie takie może kiedyś coś gdzieś w sh wygrzebię :D

    OdpowiedzUsuń
  27. ależ genialna sesja:)a "kot ze sraczką" powalił mnie na łopatki...jeszcze rechoczę:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem myślę, że było jednak gorzej :)

      Usuń
  28. Cudne kolory i sliczna Ty! Z duza doza usmiechu!

    OdpowiedzUsuń
  29. Spódnice tego rodzaju przykuwają nasz męski wzrok nie bardziej niż wszelkie mini :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ohoho, tu bym polemizowała, zdania raczej są podzielone. Ale taki komplement to miód na moje uszy (albo oczy) :)

      Usuń
  30. Super outfi i zdjęcia! pozdrowienia dla Twojego fotografa:D

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne zdjęcia! Też brałam udział w konkursie Trzymaj Fashion i też miałam sesję z balonikami :) Wyglądasz uroczo :)

    OdpowiedzUsuń

Reklama (jawna i ukryta) nie jest tu akceptowana.