niedziela, 12 maja 2013

TIGER SAYS 'MRRRAW'

Naprawdę, ale to naprawdę rzadko noszę rozpuszczone włosy. A bo się pakują do gęby, kleją do szminki, a zmniejszając pole widzenia zwiększają ryzyko przejechania przez samochód bądź złamania nogi na schodach. Powodów znalazłabym wiele. Jednak z twarzą płaską i okrągłą jak patelnia wiem, że kok z włosami zaczesanymi do tyłu nigdy nie był i nie będzie dla mnie najlepszym rozwiązaniem. Długo myślałam o zmianie fryzury, może grzywka albo nawet radykalne cięcie, ale już raz zasponsorowałam sobie taką rozrywkę i pamiętam ją do dziś...
No i przyszła bluza z tygrysem - podróbka. Z totalnie krzywym kołnierzem. Jakiś sposób na niego? Nie, nie jestem na tyle manualnie rozwinięta, żeby go przeszywać na maszynie. Zostało mi dyskretnie go zamaskować i rozpuścić włosy.
Chyba muszę poszukać więcej takich krzywo uszytych bluz, bo jednak nie byłam świadoma faktu posiadania dobrego fryzjera. Pani Jolu - pozdrawiam serdecznie!!!

bluza, zegarek - Allegro
spodnie - F&F
buty - Stradivarius

fot. Mateusz

63 komentarze:

  1. świetny look!

    pozdrawiam,

    http://zabic-garsonke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się połączenie tego odcienia zieleni z bilą. Całość super.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie wygląda ten zestaw z tymi białymi butkami <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam:) Super buty! W rozpuszczonych włosach wyglądasz ślicznie:) Pozdrowienia z Brunszwiku- Anna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ta bluza jest taka fajna i mimo że jest wszędzie to wciąż mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, Horse Fashion w moich skromnych progach - witamy, witamy! I dziękujemy :) Też się zastanawiałam nad fenomenem tej bluzy, miała być kupiona inna, ale innej nie było, no i ta magiczna zieleń zmusiła mnie do zakupu.

      Usuń
    2. ???!!! A to jakiś znany fason ???!!! Bo ja naprawdę pierwsze widzę ;)

      Usuń
    3. Nie chodzi o fason, ale o tego Tygrysa na klacie i napis Kenzo :) Tylko że w moim wydaniu to się nazywa 'tani szpan', bo bluza to chińska tandeta, he he.

      Usuń
  6. Rewelacyjnie wyglądasz:) szykownie i stylowo, a przy tym bardzo swobodnie!

    Pozdrawiam
    http://zabic-garsonke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana czy ty kiedykolwiek słyszałaś żeby piękne szło w parze z wygodnym? bo ja nigdy :) powinnaś częściej nosić rozpuszczone włosy prześlicznie ci tak, świetny zestaw nawet jeśli krzywo coś tam jest uszyte :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej nie mam wątpliwości, że czasem warto się poświęcić :)

      Usuń
  8. Jak widać czasami rozpuszczone włosy sa ostatnią deska ratunku. podobasz mi się bardzo w takiej prostej fryzurze. do twarzy ci w zieleni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje czopki i pręciki siatkówki ewoluują i sięgam częściej po inne kolory niż czerwony :)

      Usuń
  9. Świetnie wyglądasz, krzywy kołnierz sprawił, że wyglądasz pięknie :)
    Zdjęcie tyłem z okularami w kieszeni - MEGA :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię, jak coś jest krzywo uszyte, ale ta bluza stanowi wyjątek (choć szykowałam się do reklamacji...)

      Usuń
  10. Bardzo ładny, prosty zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialnie! A buty wprost boskie!
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny zestaw :) świetna bluza <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie bardzo, buty super! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie wyglądasz :)
    śliczne szpilki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. FAJNE POŁĄCZENIE ZIELENI Z BIELĄ

    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJĘ;)

      AA NA SMOKY JUŻ NIE BYŁO CZASU;)

      follow?

      Usuń
  16. No, Alunia, cudny zestaw! Gdzie mi tam z moim swetrzyskiem do Twojego... Swietna bluza i, mialas racje, ten kolor pieknie wyglada z biela spodni!!!
    Buziaki. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ale Ty wiesz, że oczekuję od Ciebie zestawu z czernią. Tylko Twój sweter jest naprawdę porządnie uszyty, a tu jakieś biedny i zagłodzony Chińczyk męczył się nad moim, ja dałam za to pieniądze, które i tak do niego nie trafią i oto efekty - żeby tylko kołnierz był prosty, to bym na krzywą resztę nawet nie patrzyła... Ciekawe, kiedy się rozleci...

      Usuń
  17. Alu , jaka Ty jesteś śliczna !!!
    Masz taka delikatną , bardzo dziewczęcą urodę !
    A zawsze podziwiam jak wygladasz w koczku bo ... Masz taka symetryczną głowę ;) więc proszę mi tu takich głupot niepisać o swoich wadach !!!
    Buty sie spisują i "nowa" fryzura też !
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Symetryczną, bo nie patrzę wprost. Wierz mi lub nie, ja naprawdę jestem puciata i czekam na tą nieubłaganą starość, którą powitam z dwoma buldogami zamiast policzków. Ale z koka nie zrezygnuję, bo wyobraź sobie: nachylać się nad łóżkiem pacjenta i majtać mu włosami po klacie...
      Butami jestem zaskoczona, bo są bardzo wygodne, czego nie powiem z przekonaniem o sandałach z HMu.

      Usuń
    2. Wyobraź sobie że wiem , jak to majtać włosami po klacie pacjenta ;)) i jeszcze pamiętam do czego służy stetoskop ;)) ale to właśnie ten okres w życiu kiedy przestałam latać z rozwianym wlosem i do dziś mi zostało ;) utrwalone majtaniem włosami nad niemowlakiem ;)
      Co nie zmienia faktu ,ze uważam ,ze jesteś śliczna i chętnie zamienię twoje puce, na metr twarzy , bo jak tylko nieco chudne to wszyscy sie martwią czy nie jestem poważnie chora ;))

      Usuń
    3. Z Tobą dyskusje prowadzi się na najwyższym stopniu gotowości :)
      Ale Ty paznokcie możesz sobie malować, a nas za to jeżdżą.
      I Ty możesz pozwolić sobie na grzywkę, a ja nie. Licytację uważam za zamkniętą - każda ma w czymś przewagę :)

      Usuń
  18. Świetna stylizacja, bardzo podoba mi się ta bluza i buty:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyglądasz! Super zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  20. W sumie masz rację. Może miałaś po prostu o 2 balony za mało od Hummingbird Girl, dlatego nie przeszłaś. A może problem był w czymś innym? Może brakowało oczojebnego toczka na głowie, nie pasującej do stylizacji torebki i obrzydliwej kokardy. Na deser dorzuciłabym neonowe rajty. Oooo tak, wtedy byś przeszła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też było smutno, że się nie udało.
      Wcale nie jest łatwo tak po prostu wyskoczyć sobie na miasto nie tyle co wyraziście ubranym, ale do tego z balonami, gdzie kręci się mnóstwo ludzi, których ja znam i oni znają mnie. Cieszę się, że pokonałam swój strach, ogromną nieśmiałość i niemałe zawstydzenie wobec otoczenia. Jestem zadowolona, że wspólnie z Mateuszem zrobiliśmy coś trochę zwariowanego i że znajomi i internauci tak pozytywnie to odebrali :)
      Nie ma się co spinać, tylko robić swoje dalej, najlepiej jak się potrafi :)

      Usuń
    2. Mną targała raczej złość, że udział brały naprawdę świetne blogi, a wygrały - te "specyficzne". Nie ma co się dziwić, oceniała Macademian Girl (wiadomo jaki ma styl), Charlieze Mystery (styl w 100% zerżnięty ze sklepowych gablotek) i Mr Vintage (niech mu będzie, jako taki styl ma). Każdy z nich wybrał blogi na swoją podobiznę, więc o obiektywnym ocenianiu nie było mowy.

      Dla wyjaśnienia, mój żal i rozpacz nie jest spowodowany parciem na wygraną, bo miałam świadomość swojej przeciętności wśród reszty blogów, ale myślałam, że chociaż Twój przebije się dalej, bo szanse miał wielkie.

      Ale nie ma co płakać, następnym razem nadmuchamy taką ilość balonów, że obie nas uniosą w górę, może fruwające przejdziemy dalej:D

      Usuń
    3. Mam taką nadzieję :)

      Usuń
  21. strasznie podoba mi się blog, dlatego dodaję do obserwowanych i serdecznie zapraszam do mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Hehe, dzięki Ci Boże za tę krzywo uszyta bluzę! Uroczo wyglądasz z rozpuszczonymi włosami i wcale nie masz twarzy o kształcie patelni. Od zawsze marzyły mi się takie włosy jak Twoje, proste, delikatnie opadające na ramiona, po prostu piękne. I to nie jest komplement w stylu: pocieszam Cię, bo źle wyglądasz w rozpuszczonych włosach. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu jest za co Bogu dziękować! :D
      A mi się często marzą Twoje loczki, Kasiu :)

      Usuń
  23. podoba mi się połączenie kolorów, całość wygląda świetnie

    obserwuję i zapraszam :)

    www.pina-fashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialnie wyglądasz! Wiem że to nie wygodne, ale w rozpuszczonych włosach wyglądasz cudownie!! Masz śliczną buzie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Twoja stylizacja jest Super!!!
    Pozdrawiam Serdecznie
    www.zocha-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też nie lubię nosić rozpuszczonych włosów, na co dzień też wybieram koczka ;) Śliczne byty ;)
    W wolnej chwili, zapraszam do mnie:

    http://magduizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Fantastyczne zdjęcia, rewelacyjnie wyglądasz. :) Bardzo mi się podoba bluza. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. rewelacyjnie wyglądasz ♡ :)

    OdpowiedzUsuń
  29. WOW!!!te buty są cudne, a całośc świetna !!!!
    Wyglądasz pięknie, dobrze że ja nie mam takiego dylematu z włosami, zawsze są na swoim miejscu, no prawie ...haha:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, Ty to masz dobrze :)

      Usuń
  30. ja właśnie do rozpuszczonych jestem przyzwyczajona, czuję się tak lepiej.
    Piękne masz buciki, ale co wy fajnego widzicie w tych bluzach to ja nie wiem ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siła marketingu, nadejdzie dzień i Ty jej ulegniesz :D

      Usuń
  31. Ja również nie często noszę rozpuszczone włosy, ale od czasu do czasu- można :)
    Podobają mi się te białe spodnie i to nonszalanckie noszenie okularów w kieszeni :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Myślę, że do rozpuszczonych włosów, jak do wszystkiego, po prostu trzeba się przyzwyczaić :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. najbardziej podobają mi się butki,zakochałam się w nich<3 bluza również świetna!

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajnie wyglądasz :)
    Też muszę się zaopatrzyć w białe spodnie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Jaki super kontrast, cudnie.

    OdpowiedzUsuń
  36. Pieknie ci w rozpuszczonych wloskach i mysle ze mimo wszystko powinnas czasami pozwolic im swobodnie sobie pofruwac na wietrze :)

    P.S. Jest i blog, tak jak obiecalam :) ale prosze o wyrozumialasc bo dopiero raczkuje :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jakie piękne buty! A w rozpuszczonych włosach wyglądasz świetnie. Jesteś bardzo fotogeniczna :)

    OdpowiedzUsuń
  38. I absolutely love your shoes! They're gorgeous!

    OdpowiedzUsuń
  39. Przecudne buciki!Bardzo ładnie wyglądasz w rozpuszczonych włosach:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne są te buty :) Oglądam stronę stradivariusa średnio kilka razy w miesiącu, ale te szpilki w ogóle mnie nie zainteresowały. Teraz widząc je na Tobie myślę, że muszę je mieć bo są rewelacyjne.
    ps. Bardzo dziękuję za miłe słowa :)) i obserwuję bo znajduję tu klasę i kobiecość. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  41. powinnaś częściej biegać w rozpuszczonych włosach ;) Pięknie Ci tak :))
    bluza - marzenie ;) moglabym prosic o namiar na sprzedajacego? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)

      Sprzedający na allegro nazywa się ModaBlog wystarczy wyszukać u niego frazę "bluza kenzo" - ale ostrzegam, gdybym miała drugi raz kupić u niego bluzę zastanowiłabym się porządnie, jest naprawdę okropnie uszyta, a ja niestety zwracam na to szczególną uwagę.

      Usuń

Reklama (jawna i ukryta) nie jest tu akceptowana.