sobota, 9 marca 2013

'DAM RADĘ'

...powtarzam to sobie od kilku miesięcy i momentami czuję, że jednak nie dam. Para szpilek i dwie torebki to chyba trochę za mało, by walczyć z monotonią w szafie (powinnam zacząć płakać...). Ubrać się w co mam, Cejrowskim jednak nie jestem i boso chodzić nie będę. Albo więc wezmę się za siebie albo moja aktywność z powrotem spadnie do zera. Najbliższe tygodnie będą decydujące, więc proszę trzymajcie kciuki, bo ja zagryzam zęby i idę na zakupy!


ponczo, kozaki - H&M, spodnie, koszula - Reserved, lisu - mamy 

fot. Mateusz

24 komentarze:

  1. Trzymam kciuki!
    Z takim wyczuciem stylu na pewno dasz radę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne kolory, może nie mój styl, co nie zmienia faktu, że fajnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, ja też się zastanawiałam, czy to mój styl, ale czuję się jak najbardziej dobrze :)

      Usuń
  3. Dość oryginalne połączenie lis i ponczo . Hmmm ...
    Tak się przyzwyczaiłam do mocnych barw w Twojej szafie że ten brązik .... Wydaje się taki spokojny ...
    Kozaki super wyglądają.

    I zazdroszczę Ci , tak zazdroszczę tego jak twój Guziec ;) robi Ci zdjęcia . Ma chłop Oko ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Guziec / mąż dziękuje i bardzo się cieszy, czuje się doceniony (niedługo zadebiutuje w poście kulinarnym, także nastąpi zamiana ról).

      A ja pamiętam, że nie lubisz tego ponczo :) Lisu zapewnia ciepło i miziające doznania! :D

      Usuń
  4. Trzymam kciuki żeby Ci sie udało :)
    Ponczo jest fantastyczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG!!! Ten zestaw jest cudowny!!!!! poncho boskie!!! całość MEGA!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, wyglądasz zjawiskowo ! :)
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem oczarowana tym postem i w sumie kilkoma poprzednimi.Jesteś po prostu świetna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz pięknie... świetne zestawienie. A co do zakupów, skąd ja to znam? Okropne uczucie, czekając na kolejny shopping, który wydaje się być tak odległy. Powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie masz świetny styl!! Bardzo mi się podoba kilka Twoich stylizacji! Chętnie tu ponownie zaglądnę!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej, kocham wszystko! Genialny strój! : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz bardzo ciekawie, kobieta z klasą :)
    Pozdrawiam i dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Reklama (jawna i ukryta) nie jest tu akceptowana.