niedziela, 10 lutego 2013

YELLOW TIME!

Właściwie to nie miałam szczęścia do wyprzedaży, powiedzmy że przyczyny 'naukowo-strategiczne' pozbawiły mnie możliwości radosnego opróżniania portfela. Ograniczyłam się do zakupu rzeczy koniecznych w celu uzupełnienia deficytów w szafie.
Zrobiłam wyjątek. Kupiłam rzecz mało praktyczną, trudną do noszenia zimą. Wiem, że zbyt często nie będę jej nosić. Usprawiedliwieniem był jedynie fakt, że czekałam na nią pół roku. Wychodząc z założenia, że mało komu będą podobać się żółte spodnie, jak nigdy ze stoickim spokojem sprawdzałam dostępne rozmiary i nie pomyliłam się. Nikt nie kupił żadnej pary. Cierpliwość została nagrodzona wraz z pierwszymi przecenami.


marynarka, spodnie, botki - H&M, okulary - Reserved, lisu, kopertówka - mamy, płaszcz - znamy się, ale nie bardzo lubimy, chociaż mniej niż rok temu

fot. Mateusz

22 komentarze:

  1. świetne połączenie kolorystyczne! jestem zachwycona efektem jaki uzyskałaś dzięki tym dwóm kolorom:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ten zestaw, genialne połączenie kolorów!!! Obserwuję i zapraszam do mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Neonowy garnitur wygląda rewelacyjnie!
    Wiosną będzie prezentował się jeszcze lepiej! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz jak milion dolarów !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że chociaż wyglądam, kiedy w portfelu same miedziaki... :)

      Usuń
  5. Very beautiful look, my dear.

    I'd like to invite you on www.STARPIQ.com where you can post your awesome looks.

    Kisses,

    Nicole

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo odważnie jak na tę porę roku! :) Jestem zachwycona, a Ty sama przepiękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To pierwsze zdjęcie jest świetne! Wyglądasz tak dostojnie :)
    Piękny kołnierz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor na Polskich ulicach powinien być doceniany o wiele bardziej .
    Wyglądasz oszałamiająco i z klasą.
    Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne zestawienie żółci z czernią! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś piękna! I do tego masz świetny styl. Fajnie, że nawet w okresie zimowym ubierasz żywe kolory :))

    OdpowiedzUsuń
  11. odważnie i z klasą :) po prostu świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurcze, a ja bym powiedziała - patrząc na te spodnie, że rozejdą się jak gorące bułeczki. Piękny wiosenno-letni kolor, czyżby wszystkie fashionistki zaspały? Pewnie tak, albo szukają wszędzie pasków i paseczków, które mają być modne. ;)
    Uroczo wyglądasz Kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. do twarzy Ci w żółtym :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny kolor i krój płaszcza ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ala ! bardzo udana stylizacja :))
    lubię takie żywe kolory

    OdpowiedzUsuń
  16. genialne futerko przy płaszczu. i połączenie z żółtym kolorem - super! :)

    www.lenkaswardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Reklama (jawna i ukryta) nie jest tu akceptowana.