poniedziałek, 18 lutego 2013

PRZESILENIE

Jak pogoda dalej będzie się tak cwaniaczyć, to ogłoszę strajk. Co twierdzą moje włosy na temat czapek, nie nadaje się do cytowania. Swetry stoją w kolejce do odmechacenia. Cienkie koszule krzyczą, by zacząć je nosić częściej niż wcale. A zamek w spodenkach uprzejmie zawiadamia, że dłużej nie będzie czekać na rozszyfrowanie instrukcji w Burdzie i gdyby mógł, to by się sam wszył już dawno.

 
Tej zimy zrobiłam to, co zaplanowałam jesienią. Sprzedałam pół szafy, zaopatrzyłam ją w płaszcz, kurtkę, kozaki i swetry i błagam Panie Kret, zrób Pan coś z pogodą, bo oszaleję!

kurtka - Cubus, spodnie - H&M, torba - Zara

fot. Mateusz

26 komentarzy:

  1. spodnie i torba bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny koczek ;)
    Ciuszki znane , ale nowy mix :) całkiem zresztà udany :) mniej hollywoodzki , bardziej casualowy ... Ale ... O matko półszafy ??!!!
    Ja to nie miałabym w czym chodzić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję, koczek całkiem przypadkowy. No może więcej niż pół, w każdym razie zrobiło się duuużo luzu i mniej zbędnych ciuchów. Powiem tak - dobrze mi to zrobiło.

      Usuń
  3. Zestaw idealny, wszystko mi się podoba! A psa masz bombowego!

    OdpowiedzUsuń
  4. ahm wyglądasz swi
    etnie <3<3 patrze i patrze *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Love the black and white mixture!
    Gorgeous!

    xoxo,
    Couns

    OdpowiedzUsuń
  6. super kurtka! polowałam na taką :) torebka też fajna...:)

    www.lenkaswardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie kurtki co roku są w Cubusie, czasem warto poczekać na przeceny, aczkolwiek ja nie wytrzymałam :(

      Usuń
  7. Ogłosisz strajk :) Dobre :) Hm, nie wiem czy Pan Kret coś Ci tutaj pomoże ;)
    Świetna torebka i spodnie!!!!!!
    A ostatnie zdjecie jest fantastyczne!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie już powinnam ogłosić - wczoraj dowalił śnieg...

      Usuń
  8. rozumiem niechęć do zimy - przechodzę to samo. ale zestaw śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się dobranie klasycznych dodatków do tych spodni! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta torba jest po prostu cudowna! :) Świetnie Ci pasuje.
    Wcześniej wspominałaś, że sprzedawałaś swoje torebki etc na Allegro :) Mogłabyś przybliżyć mi ten cały proces na Allegro? Czy płaci się coś na początku, żeby móc w ogóle sprzedawać/i czy płaci się od jednego sprzedanego przedmiotu? W ogóle się w tym nie orientuję, proszę Cię serdecznie o wytłumaczenie!
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Płacisz za wystawienie przedmiotu w przypadku, jeśli dana rzecz się nie sprzeda. Jeśli ktoś ją kupi, płacisz procent prowizji za cenę bez przesyłki, którą ustalona jest wg serwisu. To tak pokrótce - wszelkie szczegóły znajdziesz w pomocy Allegro.

      Oczywiście warto pamiętać o aspektach prawnych związanych z taką formą sprzedaży, ale niestety nie mam takich kompetencji, żeby móc to w sposób jasny i zrozumiały wyjaśnić.

      Pozdrawiam!

      Usuń
  11. ale świetna psinka! Masz piękne spodnie! obserwuję i pozdrawiam:)
    Ps: moje bluzki też już krzyczą noś nas.... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Radośnie cię informuję że do nas przyleciału już żurawie !!!
    A to oznacza jedno - WIOSNo witaj !!!!!

    Ach , już i nareszcie !!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, chciałabym, bo pada śnieg :/

      Usuń
  13. A mi się podoba dopasowany kolorystycznie do Twojej kreacji Twój pies (no dobra;z małym naciągnięciem :-) ).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pies nie mój, ale rzeczywiście uroczy. Bardzo domagał się pieszczot (wyczuł, że dziś pasujemy do siebie...)

      Usuń
  14. świetny blog, ciekawe stylizacje:)
    dodałam do obserwowanych i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zjawiskowo, na takich szczupłych nogach.
    Obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne spodnie <3 !!!!! pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  17. black and white combination is N1 for me :)
    http://www.margifashion.blogspot.cz/

    OdpowiedzUsuń

Reklama (jawna i ukryta) nie jest tu akceptowana.