sobota, 23 lutego 2013

M.

Wystarczy że M. znika na kilka chwil, a momentalnie robi mi się zimno. Podkręcam więc grzejnik na piątkę, wskakuję w grube skarpety i zakładam na swój ulubiony dres puchową kamizelkę. Chcę zrobić herbatę z cytryną. Taką idealną, jaką przygotowuje on, rozwodnioną i lekko kwaśną. Dziś jednak wyszła za mocna, aż język zesztywniał.
Własny obiad chce mnie udusić kawałkiem kiełbasy, z otwarciem słoika nieskutecznie walczę do pierwszej kropli krwi.
Najwyraźniej nie radzę sobie z rozłąką...


koszula, torebka - Zara, spódnica, naszyjnik, botki - H&M

fot. Mateusz

29 komentarzy:

  1. Uwielbiam Twoje stylizacje za to, że są proste, a fajne!

    OdpowiedzUsuń
  2. PEREŁKA <3 Ślicznie , podoba mi się wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie, wszystko idealnie do siebie pasuje i ten naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. SUper, wszystko pasuje idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. ale pięknie! dziewczęco i profesjonalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś bardzo ładna, styl też masz super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu bym polemizowała :)

      Usuń
    2. To nie polemizuj , tylko ładnie powiedz dziękuję ;)))

      Usuń
    3. Bo ja potwierdzam !!!!!

      Usuń
    4. Dobra dobra, mam zacząć wymieniać?
      No dobra, nie powiem, że mi nie miło... :)

      Usuń
  7. jestem pod wielkim wrazeniem Twojej stylizacji, polaczenie delikatnego nieba z ostrym rozem jak najbardziej na tak!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też marznę jak się rozstaję :)) termofor rozwiàzuje sprawę krótkoteminowo. I nie wysypiam się ...jakoś za dużo miejsca w łóżku. ;))

    Stylizacją świetna, piękny naszyjnik , spódniczka , którą zdążyłam już polubić ... Zastanawiam sie tylko nad butami. Na półce sklepowej .. Są dość liche ... A u ciebie bardzo porządnie wyglądają ...
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fason buta jest efektowny, ale wykonanie i ekoskóra robi swoje. Ja swoje oszczędzam jak mogę, bo mają tendencję do niszczenia.
      Porządnie wyglądają, bo porządny mąż je uwiecznił :)

      Usuń
  9. :-) uwzględniając tło "korytarzowe" aż chciałoby się znowu być uczniem i mieć taką śliczną "sorkę" od chemii ;-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Great outfit! I really like it<33



    http://nekinovi-klinci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny zestaw, uwielbiam takie połączenia:)

    obserwuje:)

    zapraszam: www.czarno-to-widze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne połączenie koszuli i spódniczki! Koszulą jestem zachwycona, pięknie leży i cudownie uzupełnia się z naszyjnikiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Urzekły mnie spódniczka i Twoje buuuty;))

    OdpowiedzUsuń
  14. fantastycznie wygladasz;) cudowny naszyjnik:)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny naszyjnik i świetne botki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie wyglądasz! bardzo udana stylizacja! :) urzekł mnie naszyjnik:)

    z przyjemnością obserwuję, aby nowe posty nie umknęły mojej uwadze:)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie połączyłaś róż z błękitem :)
    bardzo podoba mi się to zestawienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. wyglądasz prześlicznie, spódnica jest genialna:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. fajne zestawienie, optymistyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. This is fantastic outfit!!! I love this combination of colors :)
    http://www.margifashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. wyglądasz ślicznie;) kocham te kolory!

    OdpowiedzUsuń
  22. Zakochałam się !! :)))


    Obserwuję!! :)))

    OdpowiedzUsuń

Reklama (jawna i ukryta) nie jest tu akceptowana.