piątek, 25 stycznia 2013

NORTH TRAIL

Jak dla mnie największym przyjacielem tej zimy jest ta kurtka. Jej niepraktyczny kolor trochę mnie przerażał, tym bardziej, że w autobusach o tej porze czystość to ostatnia rzecz, jakiej mogłabym się spodziewać. Jednak biała parka dobrze sobie radzi w zimowych warunkach i jak na razie przeżyła w swojej karierze jedno kontrolne pranie. Osobiście mam jednak nadzieję, że nasza mroźna przyjaźń będzie trwać jeszcze maksymalnie miesiąc, a potem z przyjemnością wstrzelę się w wiosenny trencz.

Póki co czapa na baniaka i do warzywniaka!


parka - Cubus

fot. Mateusz

13 komentarzy:

  1. Bardzo przyjemna kurtka, a w dodatku biała - fajnie wygląda :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. 100 lat cię nie było! a tu tyle się działo :) powracasz ładnym wizerunkiem :) fajna kurtka. Ostatnio polubiłam biele zimą, choć kiedyś raczej od nich stroniłam, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak miałam, ale jak widać tylko krowa zdania nie zmienia :)

      Usuń
  3. wygodnie i na luzie. nie zawsze muszą być szpilki i sukienki :) torba fajnie dodaje blasku całości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie Ci w tej czapeczce! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczą z Ciebie śnieżynka :))
    Ps. Jak sesja ?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bardzo dobrze, chociaż sesji jako takiej i ferii nie mamy - bloki, bloki...

      Usuń
  6. Fajne w sam raz na mróz , który w tej chwili panuje w Polsce !

    zapraszam do mnie : www.miwj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. W taką pogodę najważniejsze żeby było ciepło i wygodnie :) Czapka jest wspaniała!
    Będę zaglądać.

    OdpowiedzUsuń

Reklama (jawna i ukryta) nie jest tu akceptowana.