sobota, 8 grudnia 2012

MROŹNIE

Ostatnio wychodzenie poza obręb domu ściśle koreluje z temperaturą za oknem.
Wychylanie nosa na dziesięciostopniowy mróz w celach bliżej nieokreślonych 
 należy uznać co najmniej nieodpowiednie i nierozsądne.





 
Ważne jest więc, by nie zapominać o:
grubej (niekoniecznie gryzącej) czapce,
długim (niekoniecznie gryzącym) szaliku,
ciepłych skórzanych rękawiczkach,
 a zima nie będzie taka straszna. :)
 

  - Misiuuu, ja jednak chcę już iść do domu...



 
Następnym razem zabieram na zimową wyprawę polarną kurtkę i śniegowce,
a tymczasem zawijam się w objęcia ukochanego
 i razem oddajemy słodkiemu nicnierobieniu przed telewizorem.

płaszcz - Mango, kozaki, spodnie - H&M, czapka, szalik - F&F, rękawiczki - TK Maxx

fot. Mateusz

28 komentarzy:

  1. Piękny płaszcz. Slicznie Ci w nim. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny post jak i cały zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnie zdjęcie zdecydowanie najlepsze:D!!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nawet z tym niezbędnikiem nie lubię w zimie z domku wychodzić :))) płaszczyk jest cudowny!!!! ładnie w czapeczce wygladasz!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja dopiero w tym roku pogodziłam się z czapką - nie żałuję!

      Usuń
  5. Alu, przepięknie wygladasz. I śliczne zdjęcia .

    Tylko te płaszczyki cienkie .... Brrr ... Sama tak sobie kupiłam ... A teraz chętnie wrocilabym do pochówej kurtki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, następnym razem stawiam na sportową kurtkę :)

      Usuń
  6. Piękny płaszczyk, ślicznie ci w nim

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam czerwone plaszczyki!!!!!!1
    Swietne kozaki!
    No i ta zima na zdjeciach taka ladna...
    buziaki E

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny płaszczyk! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. drugie zdjęcie, ten widok - przepiękne! ♥
    płąszcz i buty genialne ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny płaszczyk :)))
    i piękne zimowe zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. So stylish! The combination of brown boots and gloves with the read coat is really stunning!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowicie piękne zdjęcia <3 Jestem zakochana ;-) Są takie klimatyczne i Ty taka świeża śnieżynka na nich ;-)
    Idealne połączenie rudości i czerwieni! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. cudny płaszczyk :)))
    wyglądasz ślicznie na tle tych białych krajobrazów :D

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny płaszczyk:) czerwony w zimie wygląda mega cudownie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. oj! Szepnij Mikołajowi co nieco o rodzicach Pawełcia! W tym roku byli bardzo grzeczni:)
    Oczywiście zdarzało im się rozrabiać, ale tylko nocą:>

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie wyglądasz:) podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny płaszczyk, pasuje Ci, pozdrawiam :***

    OdpowiedzUsuń
  18. Czerwone płaszczyki są piękne i tak ożywiają szare ulice :) Pięknie

    zapraszam do mnie na www.2bloggirls.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaka piękna zima! Bardzo podobają mi się Twoje kozaki- mają piękny kolor i są bardzo zgrabne.

    OdpowiedzUsuń
  20. po prostu świetnie ;)
    bardzoo mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Very Nice Pics!!!!
    http://rimanerenellamemoria.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń

Reklama (jawna i ukryta) nie jest tu akceptowana.