sobota, 3 listopada 2012

FALL - WINTER CHALLENGE

W tym roku jesień z zimą są dla mnie wielkim wyzwaniem. Płaszcz, kozaki, torba - tak brzmią w uproszczeniu najważniejsze punkty zakupów jesienno-zimowych. Ale wiadomo - lista życzeń jest szersza niż ja i moja szafa razem wzięte, a w portfelu dosyć wąsko - żadna nowość. Przejęcie władzy w państwie i totalne obniżenie cen nie wchodzi w rachubę, muszę więc trzymać się priorytetów i kupować to, czego naprawdę brakuje mojej szafie, czasem uzbrajając się w anielską cierpliwość, bo nie wszystko jest na wyciągnięcie ręki, a pokusa zakupów wychodzi niemal zewsząd.

 
fot. Mateusz

25 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się torba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te buty :) Cały zestaw bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  3. oj, jak ja znam te pokusy:)potrzeby rosną, a fundusze wprost preciwnie. stylizacja bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna pelerynka i kolor torebki, razem tworzą fajny duet

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudny zestaw, idealny w każdym calu!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne ponczo:)świetnie Ci pasuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne ponczo, bardzo fajnie wygląda. Buty sa super. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudne ponczo!!!! całość też bardzo mi się podoba - taka pozytywnie jesienna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję, kosztowało 30zł, dlatego się skusiłam, chociaż nie miałam świadomości, że jest takie długie z tyłu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne ponczo, wyglądasz w nim świetnie! aż sama się zaczęłam zastanawiać czy może by sobie nie sprawić takiego... :)
    super zestaw,
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niewątpliwie nie można cię nie zauważyć ;)) nie wiem czy mi się to ponczo podoba , ale na pewno jest w klimacie jesieni , oby jeszcze wróciła :)) złota pogoda.
    Pięknie Twojej buzi w promieniach słońca :))
    Za to buty , pierwsza klasa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, ja się zakochałam w jego wzorze, a poza tym to naprawdę z tyłu mógłby być krótszy, bo czasami w szybach sklepów widzę siebie z dywanem :D

      Usuń
  12. Piękna stylizacja, wyglądasz super!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba każda z nas ma ten sam problem - dużo pomysłów i chęć na zakupy, jednak za mało pieniędzy na to wszystko... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. osobiście nigdy nie byłam w posiadaniu w poncza i sama nie wiem czy się kiedykolwiek zdecyduję. jednak w Twoim wydaniu prezentuje się dość ciekawie.

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja muszę jeszcze trochę popracować z ponczami, bo nie uważam, żeby było super idealnie, ale od czegoś trzeba zacząć ;)

      Usuń
  15. Piękne to ponczo! Daje taki pozytywny efekt! Świetnie!
    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zestaw! Bardzo ciekawe poncho!

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. przepiękna stylizacja! niezwykle oryginalnie.


    Pozdrawiam!


    http://eva-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądasz!

    Pozdrawiam
    w wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Reklama (jawna i ukryta) nie jest tu akceptowana.