środa, 24 października 2012

SURPRISE

Nie spodziewałam się tygodnia tak bogatego w niespodzianki :)

 
Do szafy wskoczył ciepły sweterek w warkocze, a do kosmetyczki kolejne cienie do powiek. Umówiłam się na randkę z Jamesem Bondem, a na koniec wszystkiego spotkało mnie małe wyróżnienie w holenderskim wydaniu VIVY (o matko, w Holandii to mnie jeszcze nie było). Mimo woli nie jest chyba ze mną tak źle. Udało mi się nieco opróżnić szafę (allegro chętnie służy pomocą) i w dalszym ciągu uzupełniam jej jesienno-zimowe braki. Wszystko zdaje się zmierzać w dobrym kierunku :) 
 

Sweterek & cienie do powiek - H&M

21 komentarzy:

  1. beautiful!!! great post and pics
    i follow you now ;) i would love to follow me back because love your blog!!
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  2. masz swietny styl wiec i jestes w gazecie ;D
    zazdrozcze sweterka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, Magdo kochana, styl to ja sobie dopiero wyrabiam, ale jeśli już mówimy o stylu, to spokojnie mogłabym zostać królową dresu :D
      Sweterek masakrycznie ciepły - przyda się na piątkową randkę z Jamesem ;)

      Usuń
  3. gratuluję pokazania w czasopiśmie!!! :) nie dziwię się, że się tam znalazłaś bo też uważam, ze masz na prwdę fajny styl.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje wyróżnienia!! :)) Przy najbliższej okazji poprosze o autograf:P

    Sweterek boski, o mały włos a kupiłabym go ostatnio:P Wybrałam podobny, z tym że na krótki rękaw (mimo zakupu nie moge pojąc, po co ktos produkuje grube, ciepłe sweterki na krótki rękaw?) Szkoda tylko ze ta masa pieknych, "warkoczykowych" sweterków w H&M jest taka drapiąca... przymierzyłam chyba z 10 sztuk w różniastych fasonach i tylko dwa okazały się zjadliwe, po reszcie niemiłosiernie sie czochrałam:P

    OdpowiedzUsuń
  5. O Matko jedyna! Gratuluję! Aż do Holandii cię zaniosło, brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. allegro dobre na wszystko.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow , brawo !!!!
    Naprawdę wielkie to wyrôżnienie !

    OdpowiedzUsuń
  8. Łał:) Gratulacje wystąpienia w gazecie:D
    Sweterek zapewne cuuudoo:)

    P.S- mój zegarek nie spadł ani razu.Jeden dzień chodził dobrze, a później cofał się. Docisnęłam pokrętło ale nadal chodzi jak chce;/

    OdpowiedzUsuń
  9. ;) neony i kanarkowa marynarka stała się twoim znakiem rozpoznawczym ;) podobnie jak
    Odważne zestawienia kolorystycZne

    Mnie najbardziej podobało się te z różową spódnicą
    Ale rzeczywiście przeglądam twój blog od tej "żarówki" z gazety :))
    Więc wyróżnienie zasłuzone

    OdpowiedzUsuń
  10. Alicjo, zniknęłaś mi z obserwowanych... nie wiem dlaczego... już myślałam, że usunęłaś blog, ale prześledziłam swoją listę komentarzy i znalazłam Cię :)

    Holenderska Viva Cię doceniła, co nie dziwi mnie... gratuluję

    i lecę przemierzyć Twój blog, aby zaktualizować informacje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję Wam wszystkim MOOOOCNO za ciepłe i miłe słowa!!! Ja dziś odsypiam noc z Jamesem... Ciekawe co M na to powie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję i dalszych sukcesów...ale z takimi setami jest to nieuniknione :) Bardzo mi się podoba u Ciebie :) cienie są mega
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Aaaaale śliczne cienie! Pozdrawiamy ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratki .!! ;) sweterek cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  15. ooo the eyeshadow palette looks really good, I love experimenting with colourful shadows! :)

    xo

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję wyróżnienia! A sweterka zazdroszczę, uroczy jest ;)

    -Doris

    OdpowiedzUsuń
  17. Great post! I'm your new Follower! I hope you visit my blog sometimes.. Thank's! :)
    Kisses from VV!!

    OdpowiedzUsuń

Reklama (jawna i ukryta) nie jest tu akceptowana.