piątek, 19 października 2012

KALIBER 120

Dziwnym zrządzeniem losu jesień dała mi kolejną szansę na powrót do ulubionej kanarkowej marynarki. Mimo iż poniższe zdjęcia zostały wykonane we wrześniu, to dzisiejsza pogoda niewiele różniła się od tej sprzed miesiąca.
Prowadzenie bloga cały czas daje mi sporo do myślenia. Niestety nie zawsze mam możliwość na dzielenie się z Wami efektami 'drastycznej' reanimacji własnej szafy, stąd też wynika moje opóźnienie.

  
Buty powyżej zaczęły wzbudzać we mnie coraz więcej wątpliwości (zdjęcia pozwoliły mi popatrzeć na nie z nieco innej strony), skorzystałam więc z nadarzającej się okazji i zainwestowałam w mocniejszy kaliber (12 cm) na specjalne okazje, a poprzednich najprawdopodobniej się pozbędę. Pozostaje tylko kwestia złożenia wniosku o remonty chodników i będę mogła w nich śmigać nie tylko od święta...


botki - H&M

fot. Mateusz

25 komentarzy:

  1. I jest swietnie ....

    Fajnie bawisz się modą. Kolorki odważne ... Ale kiedy się w nie ubierać , jak nie wtedy kiedy jest się piękną i młodą
    Tak trzymaj !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny, energetyczny kolor.
    Botki bardzo mi sie podobaja.

    OdpowiedzUsuń
  3. zakochałam się w Twojej marynarce!!! jest nie ziemska!!!!
    poczytałam też trochę Twoich starszych postów - świetny blog! z przyjemnością obserwuję :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. te spodnie są nieziemskie ;o
    o mom, a do nich ten neon, cudo! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Połączenie tych spodni z tą neonową marynarką - mistrzostwo!
    Super blog, dodaję do obserwowanych :).
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudopwne spodnie ;)
    Cały zestaw świetny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się jak łączysz kolory - często odważnie, ale fajnie to wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. swietny zestaw, zreszta z tego co widzialam na MP duzo tu perelek;-)
    cudowne kolory, uwilbiam takie naszyjniki
    Pozdrawiam i obserwuje Ewa

    OdpowiedzUsuń
  9. Połączenie marynarki z tymi spodniami= miodzio:) Co do butów, to pod tymi wątpliwościami też sie podpisuje, ale sądze że te z H&M'u będą hiciorem każdego zestawu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W nowych jeszcze nogi nie skręciłam póki co, a ze starymi się pożegnam :)

      Usuń
  10. Oj juz tam byś chciała nogi kręcić:P do tego trzeba mieć naprawdę dużo ANTYzdolności:P

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny zestaw. Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. lovin' everything about this look! <3

    http://sequin-queen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. hej kochana!! świetny zestaw! a możesz mi powiedzieć jaki masz rozmiar tej marynarki że tak świetnie leży na Tobie?:) bo zastanawiam się nad jej kupnem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. XS, polecam szukać przez Allegro - ja znalazłam nową 50zł taniej :)

      Usuń
  14. Wyglądasz obłędnie!!!! Wszystko idealnie w moim guscie!

    OdpowiedzUsuń
  15. WOW!!!Świetny zestaw. a marynarka niesamowita :)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowny zestaw!!!! spodnie są świetne a w połączeniu z tą marynarką tworzą świetny look!!!
    Obserwuję i pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zdjęcia!!! Obserwuję i zapraszam do mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękna stylizacja! Zakochałam się w naszyjniku i marynarce :)

    OdpowiedzUsuń

Reklama (jawna i ukryta) nie jest tu akceptowana.