piątek, 21 września 2012

BUTTERFLY

Sezon ogórkowy dawno za nami, zapasy upchane w słoikach. Nic, zostaje tylko siedzieć i wyczekiwać na jesienne wieczory, kiedy dobiorę się do dżemu truskawkowego albo suszonych jabłek. Jednak póki co słońce jeszcze wysoko nad horyzontem i czuję, że w głowie mi kolorowo. Oby jak najdłużej...
Koniec wakacji wypełnia skromny plan pokojowo-remontowy. Nareszcie zniknie ta koszmarna zielona tapeta (jupi!) :)



marynarka, spódnica, naszyjnik - H&M, buty - Zara, kopertówka, zegarek - Allegro

fot. Mateusz

31 komentarzy:

  1. Oj .... Kolorowo i bajecznie ... Cóż z tego ze jesień skoro w sercu maj !!!!
    Bardzo bardzo glamour :)
    Ps. Fajnego masz fotografa , ujęcia jak z kolorowych magazynów

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezwykle energetyczny zestaw, marynarka i kopertówka to moje faworyty ;)

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. ta stylizacja jest cudowna, taka tęczowa i pozytywna ! :) gratuluję odwagi, mimo iz kompletnie mi sie podoba nie wiem czy bym sie na nia odwazyla :)


    www.monyskua.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Love everything in this outfit ! Sooo inlove with these bright colors, you look amazing !:))

    http://amoureusedemode.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale kolory! Uwielbiam takie stylizacje!

    Obserwuję Twojego bloga i mam nadzieję, że się odwdzięczysz tym samym :* Zapraszam:
    http://love-drug-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej Ala;) Nawet nie podejrzewałam, że można tak fajnie połączyć ze sobą takie kolory! Wyszło Ci to znakomicie:) Zapraszam do mnie ;)

    http://myessentiality.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. fotograf się cieszy i dziękuje. jestem w fazie eksperymentowania i zapewniam, że nie zawsze mi to wychodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super!
    Może gdyby torebka była niebieska to byłby lepszy kontrast? :)
    Buziaki, zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie kolory :) Ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam słabość do kolorów! Jak widzę takie zestawy, to promienieję!

    OdpowiedzUsuń
  11. Hiperkolor to jest to! Wakacyjnie wyglądasz! :)

    Pozdrawiam,

    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  12. oo jak letnio jeszcze :) a tu już jesień! zapraszam do mnie na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  13. na pewno pomyślę o niebieskiej kopertówce w przyszłości.

    OdpowiedzUsuń
  14. love ur style!u look amazing :)
    love,
    www.chicqua.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. piekna kolorystyka...wygladasz mega kobieco:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie kolorowo:))Można zapomnieć, że to już jesień.
    Zapraszam do siebie: http://joanastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. jakie neony! Cudowna marynarka :)

    Spodobał mi się twój komentarz odnośnie Zuzi :)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne kolory, genialna stylizajca:)!

    OdpowiedzUsuń
  19. Co za energetyczny, barwny zestaw :)
    super!
    pozdrawiam i obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zuzia zachwyca!

    Trochę żałuję, że już za zimno na te sandały...

    OdpowiedzUsuń
  21. ale energetyczny zestaw:) bardzo fajnie zestawiłaś te kolory

    OdpowiedzUsuń
  22. nie mogę się napatrzeć na te kolory,ale soczyście:)

    OdpowiedzUsuń
  23. pięknie zestawiłaś te wszystkie kolory! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Kurcze, fajny zestaw. Od razu uśmiech na twarzy sie pojawia. Pozytywnie :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie cudowne kolory!!! zakochałam się w tej stylizacji;))

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow, wygladasz rewelacyjnie!!! spodnica jest przepiekna! Tez mam takie buty, tylko w inych barwach.:-)

    OdpowiedzUsuń
  27. piekna stylizacja ach ten kolory:)))
    zapraszam do siebie:)))

    OdpowiedzUsuń
  28. spódniczka - fason i kolor są genialne! bardzo fajnie dopasowałaś resztę!

    OdpowiedzUsuń

Reklama (jawna i ukryta) nie jest tu akceptowana.