piątek, 20 lipca 2012

SUNLIGHT

Pogoda ostatnio nie nastraja do pracy, czego się nie dotknę kończy się jak film katastroficzny, dlatego szczerze się cieszę, że nie jestem twórcą własnej sukni ślubnej i zajmuje się tym profesjonalista.
Nie wiem, jakim cudem słońce mimowolnie wyszło zza chmur i na godzinkę zgodziło się podzielić swoją energią. Ale nie mam co się nad tym rozwodzić, wpuściłam je na trochę do swojej szafy i cieszę się, że ten jakże oczojebny strój tak poprawił mój humor :)
 

koszula, spodnie, marynarka, naszyjnik - H&M, szpilki - Zara, kopertówka - Allegro

fot. Mateusz

47 komentarzy:

  1. Alu nie wiem co się stało- mam Cię w obserwowanych blogach, a od jakiegoś czasu nie wyświetlasz mi się w aktualizacjach blogów. Przez to tyle mnie ominęło...
    Świetny zestaw, baaardzo energetyczny. Odważny to fakt, ale mimo to bardzo z klasą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach ta koszula, ach te szpilki - bosko! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak słonecznie :)))) kopertówka genialna!

    buzi buzi

    OdpowiedzUsuń
  4. mocno dajesz po oczach, ale w sumie mam mieszane uczucia i nie umiem powiedzieć tak na pierwszy rzut oka, czy mi się ten zestaw podoba czy nie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. nie szkodzi, ja się dobrze czuję - świeżo i rześko :) kolory zdecydowanie poprawiają mi nastrój i pobudzają, muszę to podtrzymać i mam zamiar nosić spodnie i marynarkę zarówno razem, jak i osobno, aż do porzygu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, Ala - zaszalałaś! :) Juz od dawna podobają mi się takie neonowe, rażące looki, a Twój idealnie wpasowuje się w ten trend. Wyglądasz bardzo.. orzeźwiająco. To takie moje pierwsze skojarzenie. Bardzo mi sie podoba, zaryzykowałaś i wygrałaś! :)

    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. o kurcze, zaniemówiłam. zestaw jest ciekawy, nawet bardzo! marynarka jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie! Fajnie, że nie boisz się kolorów:) Baaardzo mi się podoba, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale mega, ożywczy kolor.
    koszulę bym tylko wymieniła bo za mdła mi się w całości zdaje, ale i tak mi się podoba.
    elegancja, ale w szalonym kolorze:)

    pozdrawiam

    persona non grata

    OdpowiedzUsuń
  10. cieszę się, że nie jest tak źle :)

    na pewno będę do tego zakładać też inne koszule, dzięki za radę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, ale cytrynka, rewelacyjnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak kanarek :) bez wątpienia można powiedzieć- bardzo słoneczna stylizacja :) promieniejesz;D

    OdpowiedzUsuń
  13. i love your blog!!!i follow you!!kisseess

    www.lifeinkenia.com

    OdpowiedzUsuń
  14. these shoes are sooo popular, i have one pair too, they´re comfy & trendy, love the whole look

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuję, są wygodne i stabilne dzięki paskowi, a Wy dobrze wiecie, co ja uważam o tak wysokich obcasach ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne kolory marynarki i spodni :) krój marynarki bardzo przypadl mi do gustu, sama nie zdecydowalabym sie na taka ilość koloru żółtego ale na Tobie wygląda to fajnie, w dodatku w polaczeniu z tymi szpilami :)

    OdpowiedzUsuń
  17. WOW!!! ale boski kurczak z Ciebie :) genialna marynarka no i ten kolor

    OdpowiedzUsuń
  18. love your neon look!! looks great on you :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne kolory! doskonale komponują się z tłem, które chyba wiedziało, ze musi być kolorowe przy Tobie;)
    fajny, stylowy zestaw na lato.
    perfect!

    lena

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudownie wyglądasz! Obserwuje i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. nigdy bym nie pomyślała, że tyle żółtych elementów w jednym stroju będzie dobrze razem wyglądać! a jednak! no i kopertówka jest wyjątkowo ładna ! super!

    OdpowiedzUsuń
  22. jestem po prostu zakochana w tej pomarańczowo czarnej wersji butów z zary, ale niestety teraz już nie wiem gdzie je moge dostać, bo ostatnio chodząc po sklepach w Warszawie w ogóle ich w żadnej zarze nie widziałam :/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale mi sie te sandały podobaja ! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. budynek za plecami to moja podstawówka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Droga Alu! Trafiłaś tym zestawem we mnie w 100% :) pięknie i odwaznie! pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow co za neonowy szał ;) śliczna marynarka ;)
    Obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. szpilki są w genialnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ciesze sie, ze jestes ostatnio bardziej aktywna "postowo" i wiecej cie w necie z fajnymi propozycjami, ten twoj "oczojebny" stroj chociaz kolorystycznie odwazny - super elegancki i ciekawy! mimo, ze duzo zoltego, to rownowazy to delikatna bluzka, czekam z niecierpliwoscia na post ze skorkowymi kozakami; teraz jak juz wiem, ze takowe kupilas - nie wymigasz sie! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kocham takie soczyste zestawienia ! Rewelacja. Zolty i kobalt to moje ulubione obecnie kolory :)

    Zapraszam do siebie na konkurs :

    http://princess-beyonce.blogspot.ch/2012/07/konkurs-wygraj-zegarek-z-brylancikami-w.html

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakie cuuuudowne szpileczki! Energetycznie, ale bardzo pozytywnie- ja nie odnalazłabym się w takiej stylizacji, ale Ty wyglądasz genialnie! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne buty :)


    pozdrawiam
    Amandine (filmdine.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  32. love your outfit, head to toe! great sense of style! congrats!!!
    http://www.trendsection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. ależ cytrynka soczysta! bomba! zostaję, podpatruję :)))

    OdpowiedzUsuń
  34. Sukieneczki pójdą w ruch juz niedługo:>

    a zegarek kupuj śmiało! na żywo jest o wiele ładniejszy niż na zdjęciach:)

    OdpowiedzUsuń
  35. o masz... to się nazywa żółty total look. Mega! Aż bije pozytywną energią :).

    Suknię ślubną?

    OdpowiedzUsuń
  36. Ha ha Alu droga, Twój strój jest mega i nawet mnie poprawił humor! :-D Pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciekawy strój, fajne zestawienie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  38. Niesamowita bomba kolorystyczna, takie zestawy to ja lubię <3

    obserwuje
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. jakie optymistyczne zdjęcia \
    tyle tu koloru bardzo mi się podoba!!!!!

    kopertówka genialna

    OdpowiedzUsuń
  40. odwaznie.
    pozdrawiam
    http://thirtiesinthecity.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  41. świetna stylizacja <3 perfekcyjnie!
    http://crazy-about-heels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny zestaw, aż mam ochotę biec do hm aby kupić sobie taki sam "garnitur", tylko obawiam się, że nie wyglądałabym w nim tak rewelacyjnie jak Ty!

    OdpowiedzUsuń
  43. So bright and hot! ;)

    http://sso8th.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń

Reklama (jawna i ukryta) nie jest tu akceptowana.