sobota, 10 marca 2012

RED ARMY

Dosyć trudno przeprowadzać rewolucję w szafie, kiedy zapotrzebowanie na chleb czy papier toaletowy idealnie wypełniają mi comiesięczny budżet. Dlatego musiałam pogodzić plan reform czy też zmian z rządowymi cięciami budżetowymi, zaciskaniem pasa i czasowym ograniczeniem hedonistycznych pragnień...

Ale zasady są po to, żeby je łamać, w końcu nie najlepiej byłoby popadać z jednej skrajności w drugą i mieć węża w kieszeni...
Nie ważne więc, że najprężniejsza część mojej garderoby wciąż trzyma fason. Nie ważne, że jest dopracowana w każdym calu i nie muszę jej zbytnio udoskonalać. Ważne, że armia marynarek została wzmocniona kolejną jednostką, która z początku na kilometr waliła fajami i cała oblazła w sierści. Brrr!!! Dlatego nie jestem zwolennikiem palenia, a koty trzymam z dala od szafy...


marynarka - H&M, koszula - Stradivarius, jeansy - F&F, buty - New Yorker

fot. Mateusz

52 komentarze:

  1. by wilk był syty i owca cała..zawsze sh!;))) to prawie niemożliwe by sobie czegoś nie znaleźć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz :)
    podoba mi się połączenie czerwieni i jeansu :) no i ogólnie blog fantastyczny! obs i pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor marynarki jest niesamowity !
    U nas nowość, więc zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne buciki;) Ogólnie bardzo ciekawa stylizacja i kolorki;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Like it! Sama podobnie ubieram się na codzień. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie i ta czerwona marynarka <3

    OdpowiedzUsuń
  7. LenaLona - prawda, sh to świątynia rozpusty za niewielką cenę. Jednak ja jakoś nie mam wielkiego szczęścia, żeby kupić coś porządnego za niewiele...

    Little Black Girl - dziękuję :)

    Art Anna, Adrienne - buty, o tak, wygodne i całkiem fajne, poza tą obrzydliwą niebieską podeszwą. Na szczęście nie muszę jej zbyt dużo oglądać.

    Distant - no właśnie, ja ogólnie rzadko chodzę w marynarkach, trochę trudno jest wpasować się w fartuch na oddziale z marynarką, raz że gorąco, dwa - niewygodnie. Tak więc muszę zacząć się rozglądać za innymi elementami garderoby, nie tylko marynarkami.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj jak pięknie Ci w tej czerwonej marynarce! Świetnie wyglądasz :) Okulary bardzo Ci pasują! Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw , w szczególności marynarka która ma przepiękny kolor :)
    pozdrawiam i zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach jak pięknie wygladasz w tym zestawie, a lekkość pióra mnie zachwyca. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i obserwuję oczywiście.
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie Ci w tych spodniach :D

    OdpowiedzUsuń
  12. z klasą!
    p.s. mam identyczną kopertówkę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Great color! Love the whole outfit! I just found your blog and I really enjoyed scrolling down and reading. Please visit my blog and we can follow each other?


    www.wayoutsidelookingin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Memorable - niestety są trochę za ciasne...

    OdpowiedzUsuń
  15. Marynarka śliczna, a o trzymaniu kota z dala od szafy coś wiem, ponieważ gorsze od kłaków jest tzw."wełnojadztwo" czyli kocia przypadłość polegająca na zjadaniu ubrań - a ja takowego kota posiadałam - to dopiero straty.

    OdpowiedzUsuń
  16. no to ja się tym bardziej cieszę, że nie trzymam w pobliżu kotów, mimo że uwielbiam te (śmierdzące czasem) stworzenia

    OdpowiedzUsuń
  17. Pozdrowienia Pawełkowi zostały przekazane:) reakcja była następująca:
    - Pawełku! Masz pozdrowienia od cioci Ali!
    Na co Pawełek ze zdziwionym wzrokiem odpowiedział:
    - A gdzie ciocia Ala?!?!


    Po 5 minutowym wykładzie wyjaśniającym nieobecność cioci, pokazałam mu zdjęcia i ze szczęściem namalowanym na twarzy rzekł "ooo tu je ciocia Ala:)) "

    Marynarka jest boska, a jej kolor po prostu powala:) Z resztą cały zestaw jest świetnie dobrany.
    A co do okularów...będziesz musiała na nie uważać, bo Pawciowi wpadły w oko;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pacio już wcześniej je wyhaczył :)

    OdpowiedzUsuń
  19. hy!!i know your blog with chiccissimo!!love it!!you have a new follower"!

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękna marynarka!
    A poza tym yo szaleję na punkcie połączenia jeansowej koszuli z czerwienią. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo lubię takie połączenie jeansu i czerwonego koloru :)
    fajnie wyglądasz :)
    pozdrawiam
    http://mamnaimieweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. wow! that's so GORGEOUS!! your blog is amazing!!
    IF U WANT TO VISIT MY BLOG STREET CHIC http://chicstreetchoc.blogspot.com/
    U CAN ALSO FIND ME ON FACEBOOK http://www.facebook.com/pages/Street-Chic/126609910754628

    OdpowiedzUsuń
  23. Cześć,

    nie myślałaś może nad "wykończeniem" tego zestawu jasną muszką?

    Sama marynarka wygląda na tobie świetnie, nadaje kolorytu całemu strojowi i wydłuża sylwetkę.

    Z całości zdecydowanie najmniej podobają mi się buty (w zasadzie to ich materiał), ale rozumiem kwestie finansowe :)

    Pozdrawiam
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  24. Witaj, szczerze nie myślałam na muszką, może bardziej krawat? Muszek trochę się boję i nie wiem, czy czułabym się dobrze.

    Rzeczywiście kieruję się kwestiami finansowymi w wyborze czegokolwiek (dlatego "tanie wydanie bloga", bo to nie jest moja praca, tylko osobista chęć pracy nad sobą i swoim wyglądem, nie oszukując się...). Ale nie mam co narzekać, buty z początku polubiłam za dość prosty fason, były nieskomplikowane i miały w założeniu pasować do większości zestawów. Aczkolwiek mam wrażenie, że przypominają drewniaki. No i ta niebieska gumowa podeszwa tak bardzo mnie irytuje, że w duchu dziękuję, iż patrzę na nie przeważnie z góry.

    Jeszcze raz dziękuję za radę, trudno o nią w dzisiejszych czasach, jak się jakaś mucha nawinie to będę z nią eksperymentować. Pozdrawiam, Ala :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kurcze, świetna ta koszula, zwłaszcza w połączeniu z z marynarką, poza tym zdjęcia bardzo mi się podobają! :) Świetny blog, chciałam dodać do obserwowanych przez google, ale nie mogę znaleźć, przez bloglovin' się udało. :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak ona jest zajebi... i ten kolor- elektryzuje i przyciąga wzrok- dobrze uczyniłaś, że ja przygarnęłaś.

    P.S. Nie ma lekko w tej blogowej społeczność, więc nominowałam cię "Tell me about...".

    OdpowiedzUsuń
  27. Beautiful sense of style and great blog! Would you like us to be friends and follow each other?
    xoxo,
    Fashionhypnotised girl

    OdpowiedzUsuń
  28. hi :)

    uwielbiam pierwszą część wypowiedzi :D
    fajnie wyglądasz. okulary świetne.

    zapraszam do mnie a tymczasem "idę" czytać/oglądać twój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kobieco :) podoba mi się.

    zapraszam do Mnie, dopiero zaczynam ale obiecuje bedzie warto:*

    pozdrawiam FASHIONNAT

    OdpowiedzUsuń
  30. Całość bardzo mi się podoba! Twoja marynarka jest boska ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardo fajny zestaw. Wygladasz slicznie!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ala, nawet nie wiesz, jak to "zaciśnięcie zębów" było mi potrzebne, taki kopniak :)

    A pewnie zatęsknimy - chociaz nauczyłam się cieszyć sobą aktualną :)

    Dla tej marynarki zniosłabym dym papierosowy i sierść. Genialnie wyglądasz, jak zawsze z ogromną klasą

    OdpowiedzUsuń
  33. Alicjo, niewątpliwie Twoja stylizacja przykuwa wzrok, jesteś bardzo szczupła, więc tyle warstw Ci nie szkodzi, a wręcz dodaje takiego ciekawego wyglądu.;)

    OdpowiedzUsuń
  34. ślicznie Ci w tej marynarce , w ogóle czrwony kolorek bardzo do Ciebie pasuję :**
    Buty <333
    Obserwujemy ?

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. śliczna marynarka!
    Pozdrawiam,Monia

    OdpowiedzUsuń
  36. dziękuję za miłe i ciepłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo ładny klasyczny zestaw, podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Beautiful pics!!!i'm following you!!!if you like mine, do the same!!
    WWW.ZAGUFASHION.COM
    ZAGU FACEBOOK PAGE
    bloglovin follower

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetna marynarka ;) całość wygląda bardzo elegancko ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna stylizacja... a czerwona marynara to moje marzenie :))) Właśnie poluję na tą idealną :D:D:D
    Podglądam Cię czasami, ale postanawiam zostać na dłużej D Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  41. OMG!!! This is aweosme:* I love your blog:)
    Following, of course:)
    Maybe back?:**
    http://stylishlifeby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Ciekawy outfit :) Naprawdę zakochałam się w butach ! Pozdrawiam i zapraszam na GIVEAWAYA ! x



    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/2012/03/400-followers-and-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetna stylizacja!!! Żakiet jest cudowny!!! dodatkowo masz fajne przepisy :)))
    Obserwuje i pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny look. Kolor marynarki przepiękny.

    Zapraszam do mnie:
    madelainet.blogspot.com

    Jeśli zechcesz dodać mój blog do obserwowanych odwdzięczę się tym samym.

    OdpowiedzUsuń
  45. Super marynarka :)) Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń

Reklama (jawna i ukryta) nie jest tu akceptowana.