wtorek, 20 marca 2012

'SPINACI'

Nie oszukując nikogo, na co dzień nie mam czasu brylować na salonach kuchennych i robić tam cuda na kiju. Kiedy potrzebuję obiadu na szybko, zamiast frytek wyjmuję greckie pierożki ze szpinakiem (dostępne w każdej sklepowej zamrażarce), hop! do piekarnika i za kwadrans obiad gotowy :)


Pierożki podobno wykonane są z ciasta greckiego, ale na mój smak poza nazwą niczym się nie różnią od francuskiego...

Do pierożków polecam sos pieczarkowo-serowy (podsmażone pieczarki, czy inne bardziej szlachetne grzybki, do tego śmietana z mąką lub na lekko z jogurtem 1,5% - pamiętajcie, że 0% jogurty są dosładzane i wcale to lepiej o nich nie świadczy, koperek. Gorgonzolę lub jakiś ser pleśniopodobny dodajemy na końcu i wszystko mieszamy na patelni).

Smacznego wszystkim, a ja wracam do łóżeczka i leczę swój zakichany nos z wirusowego zakażenia górnych dróg oddechowych... :*

15 komentarzy:

  1. Mmmm... pyszności:) To kiedy moge z moimi chłopakami wpaść na obiad?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm, pyszności! ale mi narobiłaś smaka .. ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. mmm muszę wypróbować :)) wyglądają przepysznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy wykuruję nosa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądają pysznie!
    nota bene właśnie mi uświadomiłaś, że do tej pory nie zjadłam obiadu i żyę o musli, dużej bule z wkładem warzywno-majonezowym do gyrosa, 2 kawach i 3 paskach czekolady.... Czas coś zrobić z tym śmieciowym żarciem...

    Zdrowia Skarbie:*

    OdpowiedzUsuń
  6. O, takie gotowe dania to popieram. I ten sosik, mmmmmm....

    OdpowiedzUsuń
  7. oj jakie pyszności! :) Muszę kiedyś spróbować to sama zrobić :) wygląda nieziemsko, jeszcze z tym sosem! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. dzieki za komentarz, apetyczne te twoje szybkie obiadki, w sam raz cos dla kogos takiego jak ja, kto w zadnym calu nie jest mistrzem patelni i malo znajduje czasu na pichcenie, a ma sie do wykarmienia w domu 4 facetow, wiec dobry pomysl na szybki obiad- w cenie!

    OdpowiedzUsuń
  9. ojej,aleś mi smaka narobila,uwielbiam pieczarki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wersja dla 4 facetów mogłaby zakładać jeszcze dodatek smażonego boczku, byłoby choć troszkę mięsnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mniam :D bardzo apetyczny post hehe:D
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. kto produkuje te pyszności? nie widziałam takich pierożków w zamrażarkach.

    OdpowiedzUsuń
  13. te pierożki pochodzą z Lidla, ale widziałam je w większych marketach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo smacznie wyglądają, ja sprobuje zrobic sama.

    zapraszam do siebie w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda pysznie :) normalnie kuchenne rewolucje:)

    OdpowiedzUsuń

Reklama (jawna i ukryta) nie jest tu akceptowana.