czwartek, 23 lutego 2012

O NOWYCH ZMARSZCZKACH

Potrzebuję kilku nowych zmarszczek... Na co? No cóż, nie zawsze czerwoną szminką da się wymalować dojrzałość na twarzy.


Staram się wyciszyć. Zdyscyplinować i zorganizować, żeby wstawać choć 10 minut wcześniej, by potem nie wyrżnąć się na lodzie, goniąc autobus z wywieszonym jęzorem.
Zgodnie z postanowieniami szukam ciepłych sweterków, których w szafie mam zaledwie dwa... I czekam na nowelizację ustawy o polskich chodnikach. Kilometry połamanych i dziurawych płyt, wykrzywiających boleśnie kostki, stają się momentami nie do zniesienia...

koszula - Stradivarius, sweter - Cubus

fot. Mateusz

22 komentarze:

  1. piękne, klasyczne już, połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz rewelacyjne zdjęcia:)
    w czerwieni będzie Ci do twarzy..właśnie za parę lat;))
    póki co jest pięknie tak naturalnie.

    (my chcemy zmian ustaw o szkolnictwie wyższym..ale to długa historia)

    pozdrawiamy
    http://lenalona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. I tak najgorsze że sypia je sola która niszczy buty : D ! red nail polish <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny zestaw, wszystko mi się podoba! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny zestaw;) Podoba mi się połączenie jeansowej koszuli z perełkami;) Ślicznie!

    Pozdrawiam

    dzastalandia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uciekło mi fakt, że zmieniłaś nagłówek bloga i w pierwszym momencie nie mogłam się odnaleźć.

    Zawsze miałam problem z tym że wszyscy oceniali mój wiek na mniej niż miałam w rzeczywistości, teraz z kolei wydaje mi się, że zaczyna mi się odwrotna faza. Więc nie przejmuj się lecz traktuj to jako atut :) wielki atut.

    Po drugie nigdy nie lubiłam dżinsowych koszul, ale na tobie wygląda jakoś tak bardzo przychylnie, i może nawet pokuszę się o poszukanie podobnej

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz niesamowicie ;-);ślicznie;delikatnie i dziewczęco;aż nie można oczu oderwać ;-).
    ps.a co do chodników...pociesz się;że jest gorszy koszmar-jazda dziurawymi jak ser szwajcarski ulicami :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. koniecznie :D Mówię Ci, teraz to zobaczyłam, jak bardzo podobna do niej jesteś. Tylko ona oczy (spojrzenie) ma takie sarnie. Tyle różnic :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny zestaw! całość bardzo na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  10. You are so gorgeous. Love your blog so much. Please follow my blog...

    ♥Love from Antalya♥

    http://antalya-magnificent-city.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie wyglądasz, świetnie zdjęcie i ubranie. Te perełki bardzo fajnie mi pasują do tej koszuli i sweterka tak nonszalancko przerzuconego. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

  12. Kalina - oj nieźle utarte to połączenie, ale bardzo je polubiłam :)

    LenaLona - dziękuję, często używam czerwonej szminki, jednak nie w każdej sytuacji mogę. Do zmian ustaw chętnie się przyłączę.

    Poppyh - tak, moje buty również zostały poddane masakrze solnej :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakochałam się w pierwszych dwóch zdjęciach! :)
    Ja także przyłączę się z chęcią do zmiany ustaw! Tego nawet 'chodnikami' nie można nazwać!

    Pozdrawiam, Adrienne. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. I love your colours! so pretty :)
    I hope you can join my jewellery giveaway!

    natalie
    http://lucyandtherunaways.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ponadczasowy, nieśmiertelny jeans w odcieniu baby blue i biały dziergany sweterek - nice!!!
    Obserwuję i zapraszam do obserwowania - dopiero zaczynam ;)
    monikaorlik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczna jesteś i ślicznie Ci w takim zestawie :) bardzo lubię taki styl :)

    OdpowiedzUsuń

Reklama (jawna i ukryta) nie jest tu akceptowana.