sobota, 1 października 2011

ZAKURZONE CZUBKI

Na modne w tym sezonie łączenie ze sobą różnistych wzorów (tak przynajmniej uważa Jacyków) zareagowałam lekko skwaszoną miną. Wolałam nie ryzykować, paski, centki, wąż boa i inne dziwy to dla mnie, ogólnie rzecz biorąc, masakra i jednoczesne skrzyżowanie ich ze sobą skończyłoby się niechybnie występami w cyrku...


sukienka Only, marynarka F&F, torba, buty CCC
 
fot. Mateusz


Zakurzone czubki butów wskazują na przemierzone dłuuugie kilometry. Oczywiście zaliczyłam trzy bezpośrednio następujące po sobie potknięcia, ale jestem mimo wszystko dumna, że tak długo wytrzymałam...
Sukienka - jej pierwotna długość sięga do połowy łydki, co nadawało mi babcinego wyglądu, jednak udało się ją "podciągnąć".

Zapomniałabym - kupiłam maszynę :)

15 komentarzy:

  1. ALA !!! Slicznie wygladasz w tym zestawie. Torebka i okulary sa po prostu boskie.

    pozdrawiam Katerina

    P.S. zapraszam do wziecia udzialu w konkursie, nagroda jest piekna branzoletka. szczegoly u na blogu.
    http://aproditeisland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie i z klasą!
    Akurat dla mnie Jacyków to żaden autorytet jesli chodzi o modę...

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękna sukienka, świetny zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna marynarka ;D
    zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna marynarka. a co do łączenia wzorów, po prostu trzeba mieć do tego wyczucie, bo łatwo przesadzić, ale dobrze dobrane rzeczy będą razem grały:)

    OdpowiedzUsuń
  6. napisałam już na szafie, a trzeba było od razu tu wejść.
    Podtrzymuję opinię co do sukienki. Dodam jeszcze, że jej największym atutem jest to, że przykuwa uwagę do Ciebie, a dalej do Twoich dodatków, bo jednak nie tylko buty, ale i torbę i okulary bym ukradła (w końcu widzę foto, że mogę im się przyjrzeć). Co do mieszania wzorów - jakoś ja też na to pójść nie mogę. Od razu mi się zapala lampka kontrolna NIE :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Już lubię tę marynarkę, ładny ma fason ;]

    Pozdrawiam ;]
    sylawia

    Może się obserwujemy? ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. PaulinaSz - dla mnie również nie jest, aczkolwiek cenię go za cięte riposty. No ale jeśli mam potwierdzić jego stanowisko, to w ostatniej Burdzie też o tym wspominali.

    Wizerunkownia - nie toleruję ubierania się jak choinka, mam raczej problem z "niedoborem dodatków" :)
    A co do zdjęć, to pracujemy z M nad tym (a raczej walczymy ze sobą), zapominamy o detalach, a skupiamy się na całości i otoczeniu, którego nie da się przeoczyć przy tego typu aparacie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja Cię nie muszę krytykować, bo sobie świetnie radzisz - ja jedynie podsumowuję, co widzę :D. A jak trzeba będzie kopnąć to kopnę i mam nadzieję na takież wzajemne zobowiązanie, bo wazelina miła, ale łatwo się na niej przejechać :D

    Co do butów - co racja, to racja. dużo pomaga pionowy paseczek od palców ku "obręczy" i właśnie takie butki mi się marzą

    OdpowiedzUsuń
  10. Wpadła mi w oko torebka. Jest fantastyczna. Dawno ją kupowałaś, czy może jeszcze znajdę taką w ccc?

    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. oj już z rok minie. ale należy do klasycznych modeli, że z pewnością znajdziesz podobną.

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz idealnie dobrane okulary, fajny pomysł na sukienkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta sukienka jest zniewalająca - kocham zielony ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. "paski, centki, wąż boa i inne kleksy to (...) masakra i jednoczesne skrzyżowanie ich ze sobą skończyłoby się niechybnie występami w cyrku..."

    To zdanie powinno wziąć sobie do serca jakieś 3/4 polskich blogerek modowych :) Piękny zestaw, Alu, wyrazisty ale nieprzesadny.



    A poza tym, zapraszam na szlakjedwabny.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń

Reklama (jawna i ukryta) nie jest tu akceptowana.