środa, 21 września 2011

IMIENINY

Mój kochany M. ma dziś imieniny, a ja - egoista i samolub - nie spojrzałam zza swojego nosa nawet na kalendarz, no i ostatecznie zapomniałam o wspaniałym kochanym Misiu. Dlatego...


e-kartka
autorstwa Małgorzaty Musierowicz
no cóż, że urodzinowa...
KOCHANY M. - WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO,
CO ZŁEGO, TO NIE JA...


PS. Raz jest lepiej, raz jest gorzej. Wygląd na wzór córki młynarza. Nie wiem jak to działa, że zdjęcia potrafią tak dobrze obnażyć człowieka i pokazać, czego mu brakuje...


fot. Mateusz

Walczę o lepsze jutro ze szpilkami...

12 komentarzy:

  1. O cholera, a co to za DAMA? Bardzo stylowo, tak elegancko, kobieco, fiu fiu!


    PS Wszystkiego naaaaaaaj!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak mogę Ci kochana pomóc???

    P.S. Wszystkiego naj.... dla Guzica

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego!

    No nie powiem, trochę za biało, ale pamiętaj - w dodatkach siła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o łaaa stylowo:)
    a Twój niech się nie obraża - ja zawsze mówię, że imieniny są dla staruchów, my młodzi obchodzimy tylko urodziny! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dołączamy się do życzeń:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spóźnione, ale szczere ! Przyłączam się do życzeń, mój syn Mateusz też wczoraj je obchodził ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakiez ladne dziewcze z Ciebie, a z tym walczeniem i ja bym sie przylaczyla. Super wygladasz w tej bieli

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że życzenia blogowe już widział, i wybaczony ten mały nietakt ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. tak, tym bardziej, że wczoraj miał urodziny :)

    OdpowiedzUsuń

Reklama (jawna i ukryta) nie jest tu akceptowana.