wtorek, 9 sierpnia 2011

STRIPES ARE EVERYWHERE

Postanowiłam oddać hołd pięknej słonecznej pogodzie, jednak ta ostatecznie wyparła się faktu, że ma dziś być ładna i zmusiła mnie do garderobianych zmian.
PASKI. Temat rzeka albo i morze. Najbliżej im chyba do strojów marynarzy czy gondolierów. Motyw, który kiedyś stanowił dla mnie źródło wszechobecnej irytacji i agresji, bowiem gdzie się nie spojrzało, to wszędzie było je widać, oczopląs był nieunikniony. Dziś, gdy większości się znudziły i spowszedniały, stały się dla mnie podstawą do skomponowania ich chociażby z delikatną miętą.


Wyszedł prosty i nieskomplikowany wygląd (może swą nikłą oryginalnością nie zasługuje na dodanie, będę miała jednak punkt odniesienia do porównania go w przyszłości). Dodatki z kategorii "biżuteria" były zbędne - poza skromnymi kolczykami - ze względu na dominację pasków.

Pogoda niczym kobieta zmienną jest, dlatego pod ręką dobrze było mieć okulary i parasol (niestety z przewagą drugiego).

22 komentarze:

  1. świetne spodnie i torebka!! :)
    Ładne połączenie z czernią! ;)
    Bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. prosty ale bardzo dopracowany zestaw, strasznie fajny! zapraszam do mnie www.zofiawu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo miło czyta sie takie komentarze, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mimo że skromnie to ładnie. Jednak wydaje mi się że efekt byłby lepszy gdyby dołożyć właśnie wyrazistą biżuterię XXL wtedy codzienny strój nabrałby troszkę pazura :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Viola, przyznaję rację, myślałam jeszcze jedynie o czarnej bądź białej bransoletce, jednak naprawdę jestem amatorem w kwestiach dodatków, więc nie chciałam przesadzać z czymkolwiek przy tak mocnej bluzce i nie zrobić z siebie klauna :) Bardzo dziękuję za radę, muszę przyznać, że długo na to czekałam, aż mi ktoś powie, czego mi brakuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tak kupiłam za 3zł torbę (jest 3 posty niżej) gdy byłam w sh każda kobieta tylko ją końcówką palców z pogardą przesuwała.. A torbę wystarczyło wypastować i umyć.. Jest z prawdziwej skóry, a teraz połowa ludzi mi jej zazdrości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mamy jedną wspólną cechę, odpycha nas od rzeczy które wszyscy noszą.

    Zestaw fajny, prosty i niestłamoszy dodatkami.

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz rewelacyjnie ! czerwone usta miodzio !
    a zestaw oczywiście bomba, sama skomponowałam rurki w tym kolorze z koszulką w paski ;DDDD

    buziaki ;**

    OdpowiedzUsuń
  9. Proszę bardzo :) Zawsze wyrażam swoje zdanie i miło jak czasem ktoś to doceni ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Paski są super. Proste, a jednak zawsze efektowne.

    OdpowiedzUsuń
  11. kolor spodni rewelacyjny :)
    zapraszam na swój blog o modzie,znajdziesz tam sporo outfitów :)
    http://www.old-school-hollywood.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń


  12. Love this so much.)) You have such a cute blog.!!!.))


    I need your help (maybe again) .)
    Can you white me your favourite blog?.))

    OdpowiedzUsuń
  13. a dziękuję bardzo! I zapraszam ponownie, własnie dodałam nowy post. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. spodnie są piękne<3 muszę takie mieć! :D jeśli lubisz przeglądać modowe blogi zapraszam do mnie:) zachęcam do obserwacji;*

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowne spodnie ! Genialny zestaw !

    Obserwuję i zapraszam do siebie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. podoba mi się połączenie bluzki w paski i czerwonych ust - taki zestaw ma klasę i jest piękny sam w sobie. Zauroczylas mnie tym outfitem i zdobyłaś nową obserwatorkę ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochane Dziewczyny, dziękuję za komentarze. Jestem mile zaskoczona, że taka prosta stylizacja spodobała się wam w blogowej formie! :*

    Ana: dla mnie to trochę przytłaczające nosić to, co wszyscy, ale czasem chęć posiadania jest silniejsza... :)

    Pralinka: od dawna marzyła mi się taka głęboka czerwień na ustach, ale obawiałam się zbyt dużego kontrastu między moją bladą cerą a takim krzykliwym kolorem. Na szczęście odważyłam się i jestem zadowolona ze szminki, również ze wzgląd na wytrzymałość na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mimo, że zestaw jest bardzo klasyczny wyglądasz świetnie!! Czasami warto odpoczac od szalenstw modowych i poprostu ubrac zwykly top i spodnie :) Twoje połaczenie bardzo mi sie podoba!!

    Zapraszam do owiedzenia mojego bloga. Buziaki.
    Pozdrawiam, Sylwia.

    OdpowiedzUsuń
  19. ładna torba, a outfit idealny na lato :)

    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Reklama (jawna i ukryta) nie jest tu akceptowana.