niedziela, 21 sierpnia 2011

NIEBIESKA MARYNARKA

Niebieska marynarka i klimatyczne grafittti. Przydałyby się czarne szpilki plus bardziej reprezentacyjna kopertówka... Niestety walizka nie była w stanie wszystkiego zmieścić, a problem spadających szpilek z moich pięt wciąż niezażegnany, wkładki silikonowe miały pomóc, a tylko pogarszają sprawę, zostaje mi tylko szukać dalej idealnych obcasów.
Tymczasem muszę się pożegnać, udaję się bowiem na poszukiwania złotych guzików, dosiadam kochaną maszynę do szycia i zaczynam czarować póki jeszcze mam czas... Nie oczekuję cudów, ale od czegoś trzeba zacząć, jak już się okazało, nie taki diabeł straszny... 


fot. Mateusz

25 komentarzy:

  1. lubię takie zestawy! Prostota z klasą i kolorowa marynarka, świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. you look dazzling!amazing look!love it!

    OdpowiedzUsuń
  3. już od dawna zastanawiam się nad marynarką w tym kolorze ;)
    super post ;) dodaję bloga do ulubionych i zapraszam do siebie http://fashion-mademoiselle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super masz tę marynarkę!
    Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie się podoba taka wersja z balerinami..jest bardziej surowo,ale za to ciekawie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna marynarka!! Wyglądasz super!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna marynarka:)Pozdrawiam i zapraszam do obserwowania:)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna marynarka!:)

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia i ładna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  10. Alice, nie wiem dlaczego się dodają takiej wielkości, kiedy wstawiam są duże i za chwilę automatycznie dochodzą do tego rozmiaru, klikając w zdjęcie możesz je powiększyć. Zależy, czasem mogę być świeżo po opalaniu, a poza tym nakładam brąz i dlatego może to tak wyglądać.;-)


    PS wooow, super, świetnie, jestem zachwycona tym zestawem, szkoda, że nie mam już swojego kombinezonu.;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Pozdrów Tatę, wolę sobie nie wyobrażać nawet ciucha, który sprezentowałby mi mój.
    Podoba mi się pasujące tło, fryzura, okulary (zwłaszcza,że miałam identyczne-zostały gdzieś pod jakimś włoskim kościołem),a nade wszystko duże zdjęcia dobrej jakości, co jest częstym problemem z nowymi blogami.
    Powodzenia, masz moja droga klasę, kciuki trzymam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Marynarka świetna, szpilki może faktycznie lepiej by wyglądały, ale balerinki wyglądają całkiem dobrze :)
    A zegarka zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. marynarka jest przepiękna! Zestaw prosty ale z klasą!;)
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  14. kolor twojej marynarki jest idealny. ostatnio mam fioła na jego punkcie.
    myślę, że i bez szpilek wyglądasz dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  15. Trochę przeraża mnie to, że widzę taką marynarę chyba u dziesiątej osoby jednego dnia, ale z drugiej strony... jest genialna! W dodatku ten kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie zarówno ciuchy jak i dodatki wychodzą drzwiami i oknami, tak generalnie, ale po prostu brakuje kilku kluczowych elementów, które opisałam na blogu.
    Jeden z kolejnych postach będzie właśnie o nadmiarach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzieeeeeki piekne za odwiedziny. Prowadzisz wspanialego bloga, oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna marynarka i okulary, bardzo podoba mi się pomysł na sesję zdjęciową na tle graffiti. Super!

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny żakiet, ślicznie Ci w tym kolorze :) pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie że tu trafiłam:) Świetna marynarka, i ta poprzednia pomarańczowa również! Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://mullanstyle.blogspot.com/ !

    OdpowiedzUsuń

Reklama (jawna i ukryta) nie jest tu akceptowana.